Ostatní

Mezinárodní týden koučování ICW 2017 na UTB

V rámci Mezinárodního týdne koučování (http://icw.coachfederation.cz/), který probíhá v jednom čase po celém světě, Vás zveme na setkání s koučováním, s koučovacím přístupem a s profesionálními kouči ICF.

KDY? 16. května 2017

KDE? U13/ knihovna, 4. patro – obyvák/indiv. studovny

1. 10:30 – 12:00 hod.
Workshop „Osobní moc - jak uspět a zároveň prospět“,

povede Ing. Marta Anna Petrášová, CSc., PCC (ICF Profesionální certifikovaný kouč, mentorka, akred. supervizorka)(http://www.petrasova.cz)

Na workshopu se dozvíte odpovědi na otázky:

Jak umět využívat svoji osobní sílu?
Jak uspět a zároveň prospět?
Které sociální potřeby určují naše chování?
Osobní moc, autorita - mám ji? A k čemu je to dobré mít osobní moc, autoritu?
Jak ovlivňujeme druhé?
Co je to koučovací styl a jak jej využívat při vedení lidí, komunikaci?

Přijďte se podívat na svět z té pozitivní strany. Přijďte se potkat se svojí mocí.

 

Na tento workshop se můžete přihlásit přes náš rezervační systém ZDE.

 

2. 12:30 – 14:45 hod. vzniknou na UTB koučovací zóny, v rámci kterých Vám profesionální koučové ICF poskytnou zdarma individuální koučink v délce cca 40 minut.

Na akci se mohou přihlásit všichni studenti či zaměstnanci UTB, maximálně 12 osob.

Časy na koučink: 12:30 hod, 13:15 hod., 14:00 hod.;

a můžete si vybrat z následujících koučů:

Mgr. Blanka Hudecová, ACC - Profesní_profil_Blanka_Hudecová.pdf

Ing. Marta Anna Petrášová, PCC Profesionální certifikovaný kouč– Profesní profil ZDE.

PaedDr. Miluše Těthalová - Profesní_profil_Miluše_Těthalová.pdf

Ing. Ivana Poláková - Poláková_Ivana.jpg

Pozor, kapacita míst je omezena!

Kouč 12:30 13:15 14:00
Blanka Hudecová OBSAZENO OBSAZENO OBSAZENO
Marta Anna Petrášová OBSAZENO OBSAZENO OBSAZENO
Miluše Těthalová OBSAZENO OBSAZENO OBSAZENO
Ivana Poláková OBSAZENO OBSAZENO OBSAZENO

 

Na Koučovací zóny se můžete přihlásit přes náš registrační portál ZDE.


Den otevřených dveří ve firmách Contipro a ExxonMobil

Contipro

Srdečně vás zveme na letošní den otevřených dveří, který se uskuteční 25. 4. 2017 od 9:30 v Dolní Dobrouči (Dolní Dobrouč 401). Návštěvníci si budou moci prohlédnou firmu, laboratoře a jejich vybavení. Budeme proplácet náklady na cestu do výše 250 Kč a připraveno bude též bohaté občerstvení.

Prosím zájemce o účast, aby se registrovali na mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 21. 4. 2017.

DOD_Contipro.pdf

ExxonMobil Business Support Center Czechia

Are you looking for an opportunity to get experience in an International Company with a multi-cultural environment where you can put to use languages and skills you have learned during your studies?

Career decisions are among the most important you will ever make. Make the right choice and register now for the Open Day in ExxonMobil.

Program

•       Introduction to ExxonMobil and to our affiliate in Prague

•       Hints and tips how to prepare your CV and how to get ready for Behavior Event Interview.

Requirements for registration

•       Students in last year of Bachelor’s or Master’s program  (preferance)

•       Fluency in English (a second language is and advantage)

You can register at Open Day April 27  to have a unique opportunity to see the work environment in our offices.

DOD_Exxon.pdf


Výběrové řízení nanečisto

Termín konání akce je  17. 3. 2017 (od 8:30 hod. do 12:00 hod) budova U13.

Ve spolupráci se společnostmi jsme pro vás připravili akci nazvanou „Výběrové řízení nanečisto“.

Máte jedinečnou možnost vyzkoušet si, co Vás čeká při pracovním pohovoru ve společnostech:

Zlínský kraj
Pozice 1 Zlínský kraj - Zaměstnanec oddělení kultury.pdf
Pozice 2 Zlínský kraj - Zaměstnanec oddělení majetkoprávního.pdf
Pozice 3 Zlínský kraj - Zaměstnanec oddělení plánování a rozvoje sociálních služeb.pdf
Pozice 4 Volná pozice
NESTLÉ Česko
Pozice 1 NESTLÉ - Průmyslový inženýr.docx
Pozice 2 NESTLÉ - Specialista vývoje nových výrobků.docx
Pozice 3 Volná pozice
Greiner packaging Slušovice
Pozice 1 GREINER - Koordinátorka pro obchodní tým.docx
Pozice 2 GREINER - Technický projektový manažer.docx
Pozice 3 Volná pozice

 

Akce je určena přednostně pro všechny studenty UTB ve Zlíně (při velkém zájmu mají přednost studenti končících ročníků BSP/NMSP) a absolventy UTB, kteří jsou registrováni v Job Centru UTB.

Pokud se chcete do akce zapojit, je nutné se zaregistrovat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nezapomeňte připsat, u které z firem si chcete přijímací pohovor vyzkoušet, a o kterou pozici se ucházíte.

Pokud vyberete „Volná pozice“, prosím, definujte nám, na jakou pozici byste rádi do této firmy nastoupili.

Po přihlášení je nutné, aby jste nejpozději do následujících 7 dnů zaslali (na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) svůj životopis a motivační dopis k vybrané pozici. Poté budete zařazeni do Výběrového řízení nanečisto a budeme Vás informovat, v kolik hodin a kam se máte dostavit na samotný pohovor.

Pozor, ke každé z firem musí být přihlášeni alespoň 3 zájemci, jinak bude jejich výběrové řízení zrušeno!

Uzávěrka přihlášek bude 24. 2. 2017.

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém ZDE.


Stáže pro studenty se zdravotním postižením

Už víš, co budeš dělat po škole? Pro získání vysněné práce jsou většinou požadovány praktické zkušenosti, ale získat praxi při studiu nemusí být pro OZP vždy lehké...

Právě proto Nadační fond pro podporu zaměstnávání zdravotně postižených (NFOZP) spolupracuje s celou řadou firem i státních institucí a zprostředkovává stáže uzpůsobené pro vysokoškoláky se zdravotním postižením.

Zaregistruj se do databáze a Nadační fond Tě kontaktuje s nabídkou stáže vhodnou přímo pro Tebe. NFOZP nabízí placené i neplacené pozice a není výjimkou, že studenti po stáži dostanou nabídku na dlouhodobou spolupráci.

Přihlásit se můžeš tady:
http://bit.do/NFOZP

Více informací najdeš na www.nfoz proto Nadační fond pro podporu zaměstnávání zdravotně postižených (NFOZP) spolupracuje s celou řadou firem i státních institucí a zprostředkovává stáže uzpůsobené pro vysokoškoláky se zdravotním postižením.

Zaregistruj se do databáze a Nadační fond Tě kontaktuje s nabídkou stáže vhodnou přímo pro Tebe. NFOZP nabízí placené i neplacené pozice a není výjimkou, že studenti po stáži dostanou nabídku na dlouhodobou spolupráci.


Testy nanečisto v Ernst & Young

Termín: 16. 3. 2017

Čas: 14:00 -17:00 hod.

Místo: U2 (Mostní 5139/0135)

Chceš začít svoji kariéru ve společnosti Ernst & Young?

Cesta do EY není dlouhá. Musí se však prověřit, jak rozumíte číslům a zda umíte pracovat se složitějšími texty. Také si personalisté vyzkouší, jak jste na tom s angličtinou. Zajímají je prostě schopnosti, které jsou pro práci v této společnosti potřeba.

Na podobné výběrové řízení bude určitě vhodná pečlivá příprava!

Přijď na náš workshop a vyzkoušej si Testy nanečisto!

Přihlásit se můžeš ZDE.


Průběh workshopu:

Nejprve se píše test numerický poté verbální a na závěr test AJ – gramatika a poslech. Testy trvají cca 2 hodiny, celá akce celkem potrvá max. 2,5 hodiny. Před akcí dostanou účastníci informace o testu a budou mít i možnost si zkusit 3 cvičné otázky před „ostrou částí“.

Zpětnou vazbu dostanou účastníci akce emailem, zjistí, zda uspěli pokud ano, mohou se hlásit k nám do společnosti a přijít rovnou na 2. kolo VŘ a pokud ne, tak v jaké části neuspěli.


Modelové Assessment Centrum

Víte jak se připravit na „ASSESSMENT CENTRUM“?

Ve spolupráci s personální agenturou GRAFTON Recruitment s.r.o., která tyto výběrové techniky používá při své běžné praxi, Vám pomůžeme se připravit na skutečné výběrové řízení, tak že Vás teoreticky i prakticky provedeme ukázkovým - ASSESSMENT CENTREM.

Tato metoda se nejčastěji využívá pro hodnocení vhodných uchazečů o pracovní pozice na trhu práce, a to zejména pro výběrová řízení na absolventské pozice.

Assessment centrum je koncipováno pro 15 účastníků (studentů či absolventů UTB). 

Akce  proběhne 21. dubna 2017, od 8:00 hod. do 13:00 hod. v budově U13, míst.č. 513 (zasedací místnost).

 Minimální počet účastníků pro uskutečnění kurzu je 5 osob!

Vyhodnocení a zpětná vazba bude poskytnuta dle dohody buď přímo na místě nebo později formou emailu.

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém ZDE. - PRO NEZÁJEM ZRUŠENO


Veletrh práce

Datum: 18.1.2017
Místo: Interhotel Moskva Zlín
Čas: 9:00 - 16:00
Vstup: Zdarma

Co vás čeká?

Nabídky práce a brigád z různých odvětví, osobní setkání se zaměstnavateli z regionu, přehledně informace o firmách a pracovních pozicích, přednášky na zajímavá aktuální témata.

Program veletrhu najdete zde - Program_-_Zlín.pdf

Více informací najdete na:

http://www.veletrhyprace.cz/zlin/

https://www.facebook.com/events/1290551251003528/


Cesta pro mladé

Projekt Cesta pro mladé je určen vám všem, kteří chcete získat praktické zkušenosti v reálném firemním prostředí, zlepšit si měkké kompetence a připravit se poctivě na váš první vstup na trh práce. Pokud budete v nejbližší době opouštět systém formálního vzdělávání a poprvé si hledat zaměstnání, přidejte se k nám!

Cesta pro mladé je skvělou příležitostí pro studenty, kteří do svého životopisu nemůžou zařadit žádnou pracovní zkušenost ze svého oboru, a přitom si již brzy začnou hledat první zaměstnání. Patříte k nim také vy? Díky vzdělávacímu kurzu získáte praktické zkušenosti, které poté můžete využít k lepšímu uplatnění na trhu práce.

Více informací najdete na http://www.cestapromlade.cz/student


KOUČOVÁNÍ PRO DOKTORANDY V ZS 2016/2017

Ztrácíte motivaci pro vědeckou práci? Potřebujete si srovnat myšlenky, jak pokračovat v disertaci? Přemýšlíte, jak napsat kvalitní publikaci? Potřebujete zlepšit řízení svého času? Anebo chcete posunout směrem k řešení jakékoliv jiné téma spojené s vaším doktorandským studiem či soukromím?

Nabízíme vám možnost spolupráce s koučem při hledání individuálních řešení vaší situace a při rozvoji ve vámi zvolené oblasti.
Kouč není trenér ani poradce, ale provází vás systematicky na cestě hledání pro vás vhodného řešení. Koučing nehledá příčiny problémů v minulosti, ale cílí na jejich konstruktivní řešení. Myšlenky mění ve skutečné činy a pomocí akčních kroků dosahuje reálné změny.
Sanozřejmostí je utajení všech informací získaných od klientů.


Přihlašování ZDE

Podmínky účasti: Ph.D. student jakékoliv fakulty na UTB v prezenční formě studia, vyplnění a odeslání přihlášky včetně tématu v daném termínu. Každý Ph.D. student se může koučování zúčasnit během svého studia pouze jednou!

Co: 5 schůzek s koučem ( 1 schůzka cca 45 minut)

Kdy: v průběhu zimního semestru 2016/17 (19. 9. – 16. 12. 2016)

Jednotlivé termíny koučování si každý účastník (doktorand) domlouvá s koučem individuálně.

Koučky:

  • Ing. Jana Matošková Ph.D., koučování bude probíhat v kanceláři na U2/307  - CV kouče zde Kouč_Matošková.pdf 
  • Mgr. Blanka Hudecová, ACC, koučování bude probíhat v kanceláři na adrese Boněcko I 273, 760 01 Zlín - Příluky - CV kouče zde Kouč_Hudecová.pdf 


Zájemci se musí hlásit přes Job Centrum, vyberou si kouče a nahlásí téma, které by chtěli řešit (např. téma spojené s disertací, osobní téma, případně téma pro osobní a pracovní rozvoj), vše zašlou na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Po potvrzení přijetí do koučování si student prostřednictvím e-mailu domluví termín osobní schůzky přímo s koučkou.

 Obsazenost kouček:

Ing. Jana Matošková, Ph.D. obsazeno  volný  volný  volný
Mgr. Blanka Hudecová, ACC obsazeno  obsazeno  obsazeno  obsazeno

 

V případě velkého zájmu ze strany Ph.D. studentů bude rozhodvat datum přihlášení.

Přihlaste se včas počet míst je omezen ! Přihlašování ZDE

Samozřejmostí je zaručení utajení všech informací získaných od klientů.


TÝDEN INVESTIC - DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest Vás zve na regionální akci s názvem Den otevřených dveří, která se uskuteční v rámci Týdne investic. Hlavním tématem akce Den otevřených dveří bude rozvoj kvalifikované pracovní síly a v návaznosti budou představeny společnosti Geniczech – M a Kovárna VIVA, ve kterých proběhne nejen exkurze do výrobních prostor, ale i poutavá prezentace nastiňující situaci na trhu práce a její vliv na personální strukturu a profil uchazeče o zaměstnání. 

Akce je určena studentům všech fakult Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VE SPOLEČNOSTI GENICZECH- M spol. s r. o.

KDE: 53. budova v areálu Svitu Zlín, Vavrečkova 7016

KDY: úterý 14. 6. 2016 od 9 hod

Více informací naleznete v přiložené pozvánce.

DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VE SPOLEČNOSTI KOVÁRNA VIVA a.s.

KDE: 74. budova v areálu Svitu Zlín, Vavrečkova 5333

KDY: středa 15. 6. 2016 od 9 hod

Více informací naleznete v přiložené pozvánce.

Registrovat se na akci / na obě akce / můžete do 7. 6. 2016 na emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

A jako malou ochutnávku před samotným zahájením Týdne investic si Vás dovolujeme pozvat na HR KLUB, který se koná 2. 6. 2016 od 14:30 hod v budově TIC (23. budova v areálu Svitu Zlín, Vavrečkova 5262). Téma bude „Jak získat a motivovat generaci Y“, tedy generaci vás studentů narozených v období let 1980 až 1995.

Na všechny akce jste srdečně zváni!

KovárnaVIVA_DOD.pdf

GENICZECH_DOD.pdf


KOUČOVACÍ ZÓNY NA UTB

V pondělí 16.5.2016 ve 12:00 vzniknou na UTB koučovací zóny, v rámci kterých Vám profesionální koučové poskytnou zdarma individuální koučink v délce cca 45 minut.

Na akci se mohou přihlásit všichni studenti či zaměstnanci UTB.

Místo konání: U13, rektorát UTB zasedacích místnostech v 5. patře.

časy na koučing: 12:00, 13:00, 14:00

a můžete si vybrat z následujících koučů:

Blanka Hudecová - CV kouče Blanka Hudecová.pdf

Miluše Těthalová - CV kouče Miluše Těthalová.pdf

Radmila Pinkavová Jirkovská - CV kouče na LinkedIn ZDE.

Pozor, kapacita míst je omezena!

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


SVĚT PATŘÍ SMĚLÝM aneb Příběhy regionálních osobností, které se nebojí měnit svět

Kdy: 21. května 2016 (16:00-21:00)

Místo: Baťův Institut

Smyslem konference je inspirovat se příběhy regionálních osobností, které se díky svému myšlení a přístupu nebojí měnit svět. Konference se koná na počest 140. výročí od narození Tomáše Bati. Pojďme si připomenout osobnost, která svou vizí, myšlením a přístupem pomohla Zlínu stát se takovým, jaký ho známe dnes.

Více v PDF dokumentu zde Svět patří smělým.pdf


VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ iKARIÉRA 2016

Setkání přímo s personalisty je výbornou příležitostí, jak zjistit, jestli vaše dosavadní studium jde správným směrem, a co je případně potřeba doladit ve vašich životopisech a kariérních profilech. Domluvte si stáže ve firmách, brigády, trainee programy, najděte si téma své bakalářské a diplomové práce, o které mají zájem sami zaměstnavatelé, nebo se dohodněte na jiné formě spolupráce – třeba stipendiu.  Kromě prezentací na stáncích se můžete těšit na přednášky firem, které budou probíhat již od 9 hodin. Od 13 hodin můžete také očekávat workshop od společnosti Pria, která nabídne téma propagace na sociálních sítích.
Kromě toho všeho budete mít také jedinečnou příležitost si z veletrhu odnést fotoaparát od společnosti Olympus, konzumaci do hospody nebo fast foodu, poukazy do pizzerie, novou knihu nebo jiné velmi hodnotné ceny přímo od vystavujících firem.


Veletrh se koná: 6. dubna 2016
V atriu Fakulty aplikované informatiky od 9:00
A jaký program veletrhu je pro vás připraven?
9:00 Oficiální zahájení Veletrhu pracovních příležitostí
9:15 – 15:00 Prezentace společností na stáncích
9:15 – 13:00 Prezentace společností doplněná o soutěže v místnosti 51/120 – o pořadí a času prezentací jednotlivých firem budete informování na FB
13:00 – 14:30 Workshop od společnosti Pria na téma propagace na sociálních sítích (místnost U51-120)
15:00 Předpokládaný konec

Více informací na: facebook.com/diarstudenta

iKariéra.jpg


PRACOVNÍ POHOVOR NANEČISTO

Chcete si vyzkoušet, jak probíhá opravdový pracovní pohovor?

Ve spolupráci se společnostmi nejen ze zlínského kraje jsme pro vás připravili akci nazvanou „Pracovní pohovor nanečisto“.

Možnost si vyzkoušet pracovní pohovor Vám dají personalisté a odborníci ze společností:

Greiner packaging Slušovice
Nestlé Česko
Robert Bosch České Budějovice
Faurecia Automotive Czech Republic
Varroc Lighting Systems

Konkrétní pracovní pozice, na které se můžete hlásit, najdete zde:

BOSCH Inženýr v oddělení vývoje nových technologií.pdf
  Technolog výroby plastových dílů.pdf
FAURECIA FES Specialista.jpg
  Specialista BOZP.jpg
GREINER Asistentka prodeje.pdf
  Technický projektový manažer.pdf
VARROC Konstruktér výrobků a forem.pdf
  Technické pozice pro absolventy.pdf
NESTLÉ Automatizační specialista.pdf
  MES specialista.pdf
  Projektový specialista - zaměření plast - externí.pdf

 

Na akci se můžete přihlásit přes náš rezervační systém ZDE.

Po přihlášení je nutné, abyste nejpozději do následujících 7 dnů zaslali (na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) svůj životopis a motivační dopis na danou pozici. Po odeslání těchto dokumentů Vám bude emailem potvrzena Vaše registrace na Pracovní pohovor nanečisto a budeme Vás informovat v kolik hodin a kam se máte na akci dostavit.
Akce je určena pro studenty UTB, a to především v končících ročnících.

Pozor! Na každou pozici budou přijati pouze první 2-3 zájemci.

Termín konání akce je 18. 3. 2016 (od 9:00 hod. do 14:00 hod) Rektorát U13.

Na jednotlivé pozice se můžete hlásit od 7. 2. 2016 do 20. 2. 2016.

Přihlášení na  akci je závazné. Pokud budete přihlášeni a nemůžete se akce ze závažných důvodů zúčastnit, informujte nás co nejdříve na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (nejpozději 24hodin předem). Nabídneme Vaše místo náhradníkům, kteří to jistě ocení. Pokud tak neučiníte, nebude Vám umožněn přístup na další akce pořádané Job centrem, kde je potřeba registrace.

V případě jakýchkoli dotazů pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .

Obsazenost pozic

  Robert Bosch Nestlé Česko Greiner packaging Faurecia Varroc Lighting  
pozice1 volné volné volné volné volné  
pozice2 volné  volné volné volné  volné  

 

Na akci se můžete přihlásit přes náš rezervační systém ZDE.


KOUČOVÁNÍ PRO DOKTORANDY V LS 2015/2016

Ztrácíte motivaci pro vědeckou práci? Potřebujete si srovnat myšlenky, jak pokračovat v disertaci? Přemýšlíte, jak napsat kvalitní publikaci? Potřebujete zlepšit řízení svého času? Anebo chcete posunout směrem k řešení jakékoliv jiné téma spojené s vaším doktorandským studiem či soukromím?

Nabízíme vám možnost spolupráce s koučem při hledání individuálních řešení vaší situace a při rozvoji ve vámi zvolené oblasti.
Kouč není trenér ani poradce, ale provází vás systematicky na cestě hledání pro vás vhodného řešení. Koučing nehledá příčiny problémů v minulosti, ale cílí na jejich konstruktivní řešení. Myšlenky mění ve skutečné činy a pomocí akčních kroků dosahuje reálné změny.

Podmínky účasti: Ph.D. student jakékoliv fakulty na UTB v prezenční formě studia, vyplnění a odeslání přihlášky včetně tématu v daném termínu

Co: 5 schůzek s koučem ( 1 schůzka cca 45 minut)

Kdy: v průběhu letního semestru 2015/16 (8. 2. – 13. 5. 2016)

Jednotlivé termíny koučování si každý účastník (doktorand) domlouvá v koučem individuálně.

Koučky:

Ing. Jana Matošková Ph.D., koučování bude probíhat v kanceláři na U2/307  - CV kouče zde Kouč_Matošková.pdf (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

Mgr. Blanka Hudecová, ACC, koučování bude probíhat v kanceláři na adrese Boněcko I 273, 760 01 Zlín - Příluky - CV kouče zde Kouč_Hudecová.pdf (email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

Zájemci se mohou hlásit přes web portál Job Centrum (https://jobcentrum.utb.cz), vyberou si kouče a nahlásí téma, které by chtěli řešit (např. téma spojené s disertací, osobní téma, případně téma pro osobní a pracovní rozvoj).

Výběr účastníků: v případě velkého zájmu ze strany Ph.D. studentů bude rozhodovat datum přihlášení

Po potvrzení přijetí do koučování pracovníkem Job centra budou kontaktovat prostřednictvím e-mailu kouče a domluví si osobní schůzku.

Přihlaste se včas, počet míst je omezen!!!

Samozřejmostí je zaručení utajení všech informací získaných od klientů.

 Obsazenost koučů:

Ing. Jana Matošková, Ph.D. termín1 - obsazen termín2 - obsazen termín3 - obsazen termín4 - obsazen
Mgr. Blanka Hudecová, ACC termín1 - obsazen termín2 - obsazen termín3 - obsazen termín4 - obsazen

 

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém ZDE.


NEJVĚTŠÍ EVROPSKÁ STUDIE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ A KARIÉRY

Milí studenti,

Vaše vysoká škola a trendence institut Vám přejí krásné vánoční svátky a do nového roku vše nejlepší!

Zároveň bychom Vás tímto rádi pozvali k účasti v největší evropské studii v oblasti vzdělání a kariéry - trendence Graduate Barometer 2016. Kolem 280.000 studentů se prostřednictvím sdílení svých cílů a motivací každoročně podílí na utváření budoucího akademického a pracovního prostředí ve své zemi i v celé Evropě.

Zúčastněte se studie zde:

https://collector2.trendence-survey.com/nq.cfm?q=8C7DA2AE-E703-4D5D-B433-4737C01DE4F8&nqurlgbe=1338

Pro studenty naší vysoké školy je tento rok připraveno speciální slosování - všichni studenti, kteří se šetření zúčastní do 15. 2. 2016 budou mít možnost vyhrát jednu z deseti dárkových poukázek v hodnotě 200 Kč do online obchodu Mall.cz.

Mimoto máte nadále šanci vyhrát jednu z těchto hlavních cen:

  • 5 x dárkový poukaz BestChoice Europe v hodnotě 500 € *
  • 10 x dárkový poukaz BestChoice Europe v hodnotě 200 € *

*Dárkový poukaz BestChoice Europe lze uplatnit ve více než 70 online obchodech. Hodnotu poukazu lze rozdělit mezi více partnerských obchodů.

Na konci dotazníku získáte přístup k výsledkům posledního vydání této studie. Na základě Vašich odpovědí jsou vysoké školy a zaměstnavatelé informováni o přáních nové generace a Vy zároveň obdržíte bezplatně ke stažení užitečné informace o studiu a kariéře. Vaše odpovědi budou anonymní a Vaše data právně chráněna.

Nechte Vaši budoucnost být slyšet!


PENÍZE & PODNIKÁNÍ - CashFlow : Zabiják nebo akcelerátor

Technologické inovační centrum vás zve na třetí a zároveň poslední workshop v tomhle roce na téma Peníze & Podnikání – Cashflow: Zabiják nebo akcelerátor. Na workshopu vystoupí Michal Nosek - ČSOB, ředitel pobočky Zlín - Dlouhá a Petr Eliáš - předseda představenstva Inspectum a.s. a ředitel společnosti Stemica a.s.

Michal Nosek se během 11 let ve finančním sektoru věnoval emisím cenných papírů, vztahům s investory, finančnímu poradenství a nyní bankovnictví.

Petr Eliáš začal podnikat již v roku 1998. Má za sebou téměř 20 start-upů, úspěšných i neúspěšných. Podnikatel, který realizoval a doposud realizuje celou řadu úspěšných projektů v oblasti přípravy, realizace a správy zejména nemovitostních investic.

Program:

- Nástroje financování
- Bankovní Zdroje
- Cashflow
- Funkce peněz v podnikání a živote podnikatele
- Případové studie
 
Kdy: čtvrtek 10. prosince 2015 od 16.00 hod.
Kde: Podnikatelské inovační centrum – 23. budova areálu Svit (Vavrečkova 5262, Zlín)

Vstup je zdarma.

Počet míst omezen, rezervace na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

workshop_cashflow.jpg

 


PRŮZKUM TOP ZAMĚSTNAVATELÉ

Vyjádřete svůj názor na pracovní trh absolventů VŠ v průzkumu TOP zaměstnavatelé!

Vážené studentky, vážení studenti,

dovolujeme si Vás oslovit k vyplnění průzkumu o zaměstnavatelích studentů/absolventů vysokých škol.

Vaším zapojením pomůžete ke zviditelnění naší školy v celorepublikovém měřítku a vyjádříte svůj názor na pracovní trh v ČR. Zároveň získáte možnost vyhrát MacBook Air.

Průzkum naleznete na odkazu https://www.surveymonkey.com/r/topzamestnavatele2016 nebo na www.TOPzamestnavatele.cz.

Děkujeme za Váš čas.

TopZaměstnavatelé - plakát.jpg


 

ANGULAR CLEVER AKADEMIE

Zabýváme se vývojem webových aplikací a portálů. Naší doménou jsou Java, Angular a Liferay.

Zveme Tě na ANGULAR CLEVER AKADEMII, kterou vedou zkušení vývojáři.

Staň se jedním z nich! U nás máš příležitost poznat rozdíl mezi školními a reálnými projekty. Zároveň získáš praktické zkušenosti ve stabilní české firmě.

Chceš se naučit Angular? Zajímá tě vývoj webových aplikací? Umíš pracovat s HTML, CSS, JavaScriptem? Zajímá tě i grafika?

ANGULAR CLEVER AKADEMIE proběhne v termínu 8. 2. 2016 – 12. 2. 2016 v Brně. (Pouze pro přihlášené. Zcela zdarma).

Na tři nejšikovnější z vás čeká v závěru akademie finanční odměna a nabídka na novou práci na plný či částečný úvazek.

Přihlas se a pošli svůj životopis na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Angular_letak.jpg

Studie Trendence Graduate Barometer 2016

Milí studenti, vyjádřete svůj názor na svou budoucí kariéru!

Rádi bychom Vás pozvali k účasti v největší evropské studii v oblasti vzdělání a kariéry!

Kolem 950 vysokých škol po celé Evropě získává cenná data o spokojenosti svých studentů prostřednictvím šetření trendence Graduate Barometer. Naše vysoká škola se rovněž účastní letošního vydání této studie. Kolem 280 000 studentů se prostřednictvím sdílení svých cílů a motivací každoročně podílí na utváření budoucího akademického a pracovního prostředí ve své zemi i v celé Evropě.

Přispějete svým názorem i Vy? Zúčastněte se studie zde:

www.trendence-gradbarometer.eu

a získejte šanci vyhrát:

  • 5 x dárkový poukaz v hodnotě 500 € *
  • 10 x dárkový poukaz v hodnotě 200 € *

*Dárkový poukaz BestChoice Europe lze uplatnit ve více než 70 online obchodech. Hodnotu poukazu lze rozdělit mezi více partnerských obchodů a poukazy lze rovněž kombinovat.

Na konci dotazníku získáte přístup k výsledkům posledního vydání této studie. Na základě Vašich odpovědí jsou vysoké školy a zaměstnavatelé informováni o přáních nové generace a Vy zároveň obdržíte bezplatně ke stažení užitečné informace o studiu a kariéře.

Vaše odpovědi budou anonymní a Vaše data právně chráněna.

Nechte Vaši budoucnost být slyšet!

Trendence Graduate Barometer 2016.pdf


 

Cena Wernera von Siemense

Soutěž, v níž Siemens oceňuje a podporuje českou vědu a vysoké školství, běží v plném proudu!
Již 18. rok budou oceněni diplomanti, doktorandi, jejich vedoucí práce a další mladí vědci či celé vědecké týmy. V pěti kategoriích se letos můžete utkat i Vy o odměny v celkové hodnotě téměř 1,2 milionu korun. Nově můžete získat finanční odměnu i za doporučení absolventa a jeho práce v rámci výzvy „Doporuč kamaráda a získej 5000 Kč“.
Uzávěrka pro podání přihlášek je 10. listopadu.
Všechny informace, pravidla i přihlášky najdete na stránkách soutěže http://www.siemens.cz/cenasiemens.

Pravidla soutěže

Cena Wernera von Siemense_tisková zpráva

Cena WvS2015-pedagogové.pdf

Cena WvS2015-studenti.pdf


Stáž v Českém centru v Londýně

České centrum Londýn hledá stážisty, kteří by se stali silnou oporou týmu od ledna 2016, a to na dobu tří až šesti měsíců.

České centrum nabízí neplacenou stáž, která bude probíhat v prostorách kanceláře v centru Londýna a z části v dalších institucích, se kterými bude České centrum v daném období spolupracovat.
Stáž v Českém centrum Londýn je vhodná pro studenty vysokých škol, kteří mohou podstoupit stáž díky programu Erasmus a kteří mají jako hlavní studijní obor marketing, PR, multimediální studia nebo filmovou/divadelní produkci.

Co je očekáváno:

– zájem o kulturu a umění
– velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka (v mluveném i psaném projevu)
– dobrá znalost práce na počítači
– spolehlivost, vlastní iniciativa a schopnost práce v týmu
– zkušenost s fotografováním, audiovizuálními technologiemi, grafickými programy nebo překlady je vítána

Co je nabízeno:

– práce na zajímavých kulturních projektech
– kontakt s renomovanými i začínajícími kulturními organizacemi a umělci ve Velké Británii i České republice
– práce v přátelském týmu v centru Londýna

Úkoly:

– spolupráce na organizaci kulturních akcích
– asistence členům týmu s denní administrativou (aktualizace databáze, formulace textů atd.)
– překlady textů z angličtiny do češtiny

Při odpovídajících znalostech také:

– práce se sociálními médii
– spolupráce na produkci, PR a marketingové agendě Českého centra Londýn

Stáž v Českém centru Londýn je vzácnou možností proniknout do londýnské kulturní scény a nabýt nové praktické zkušenosti v oblasti kulturního managementu.

Zájemce ať pošle životopis a motivační dopis v anglickém i českém jazyce na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 31. 8. 2015. V motivačním dopise uveďte, proč máte o stáž zájem, co můžete nabídnout a co od této pracovní stáže očekáváte.

Zdroj: http://london.czechcentres.cz/cs/o-nas/dobrovolnictvi-kariera/

 


Program OSN - the united nations young professionals programme

Program pro uchazeče o zaměstnání v OSN mladší 32 let, s vysokoškolským (alespoň bakalářským) vzděláním a se znalostí anglického nebo francouzského jazyka.

Personální útvar Sekretariátu OSN v New Yorku zveřejnil termíny pro podávání on-line přihlášek ke zkouškám do programu UN Young Professionals Programme (YPP) přes portál OSN v jednotlivých vypsaných oborech takto:

·        20 May – 19 July: Administration
·        27 May – 26 July: Finance
·        3 June – 2 August: Statistics
·        10 June – 9 August: Public Information
·        17 June – 16 August: Social Affairs
·        24 June – 23 August: Legal Affairs


Na pozdní přihlášky nebude brán zřetel.

Samotné výběrové řízení proběhne v prosinci 2015 ve všech participujících zemích viz níže.



Bližší informace k programu YPP naleznete na https://careers.un.org/lbw/home.aspx?viewtype=NCEWN

 


První kroky na trhu práce - Průzkum společnosti Deloitte mezi studenty

Společnost Deloitte po dvou letech realizuje rozsáhlý mezinárodní průzkum týkající se situace studentů na trhu práce ve střední Evropě, včetně České republiky, a byli bychom rádi, pokud byste se mohli zapojit.

Výsledky průzkumu, který zanalyzuje názory studentů a čerstvých absolventů nejen v České republice, ale i v celém středoevropském regionu, budou zveřejněny v říjnu 2015. 

Hlavním cílem průzkumu je pomoci zaměstnavatelům lépe pochopit postoje a očekávání „čerstvých“ absolventů, jako jste vy, kteří brzy poprvé vstoupí na trh práce. Domníváme se, že tyto výsledky budou důležité také pro univerzity, protože budou moci informace využít, aby udržely krok s požadavky studentů a trhu.

Zúčastněte se průzkumu, Váš názor je důležitý

Pro vyplnění anonymního dotazníku klikněte zde

Dotazník je možné vyplnit do 15. června 2015. Budeme Vám velmi zavázáni, pokud se s námi podělíte o svá očekávání a postoje vůči práci a zaměstnavatelům a ovlivníte tak své vyhlídky.

Vyplnění dotazníku by Vám nemělo zabrat více než pár minut. Vaše odpovědi budou zcela anonymní.

Více informací na www.deloitte.com/1steps.


Přijďte na exkurzi do závodu Miele Uničov

Studentům vysokých škol nabízíme exkurze do výroby, odborné praxe během studia, brigády, témata bakalářských a diplomových prací. Rádi přivítáme také Vaše návrhy závěrečných prací. Máme zájem spolupracovat se studenty oborů strojírenství, elektrotechnika, konstrukce, logistika a další.

Leták exkurze


Workshop - Jak se vytváří balíček služeb pro studenty

Workshop, kde máte jedinečnou možnost odhalit, co se skrývá za vytvářením balíčků bankovních služeb pro studenty.

Konec nudným teoriím. Na konkrétním příkladu balíčku pro Erasmus studenty od KB se rozpitvají jednotlivé procesy, které zaručí úspěch produktu a vám třeba povýšení.

O vlastní zkušenosti se podělí paní Adéla Nechalová z KB, která tento produkt vytvořila.

Workshop je otevřen pro všechny studenty UTB a koná se 12. 3. 2015 v budově FAME, místnost 0111, ve 14:00.

Účast je zdarma, ale kapacita omezená (15 lidí).

Více informací a přihlásit se můžete na https://www.facebook.com/events/1540922782863767/


 

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NANEČISTO

Chcete si vyzkoušet, jak probíhá opravdový pracovní pohovor?

Ve spolupráci se společnostmi nejen ze Zlínského kraje jsme pro vás připravili akci nazvanou „Výběrové řízení nanečisto“.

Akce je určena přednostně pro studenty končících ročníků BSP a NMSP na UTB ve Zlíně, absolventy UTB, kteří jsou registrováni v Job Centru UTB, ale v případě volné kapacity budeme rádi, když se zapojí i studenti ostatních ročníků UTB.

Přehled firem, které se akce zúčastní:

Robert Bosch České Budějovice
Varroc Lighting Systems
Edhouse
Greiner packaging Slušovice
Komerční banka

Pokud se chcete do akce zapojit, je nutné se zaregistrovat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nezapomeňte připsat, u které z firem si chcete přijímací pohovor vyzkoušet. Po přihlášení je nutné, aby jste nejpozději do následujících 7 dnů zaslali (na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) svůj životopis a motivační dopis. Poté budete zařazeni do Výběr. řízení nanečisto a budeme Vás informovat, v kolik hodin a kam se máte dostavit na samotný pohovor.

Pozor, ke každé z firem musí být přihlášeno alespoň 5 zájemců, jinak bude jejich výběrové řízení zrušeno!

Termín konání akce je  27. 2. 2015 (od 8:30 hod. do 12:00 hod) budova U13.

Uzávěrka přihlášek bude 20. 2. 2015.

Přihlášení na  akci je závazné. Pokud budete přihlášeni a nemůžete se akce ze závažných důvodů zúčastnit, informujte nás co nejdříve na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (nejpozději 24hodin předem). Nabídneme Vaše místo náhradníkům, kteří to jistě ocení. Pokud tak neučiníte, nebude Vám umožněn přístup na další akce pořádané Job centrem, kde je potřeba registrace.


SKUPINA OSOBNÍHO ROZVOJE A SEBEPOZNÁNÍ 
! SKUPINA JIŽ OBSAZENA !

Skupina je určena studentům UTB, kteří chtějí

  • rozvinout své sociální dovednosti a zkušenosti
  • prohloubit znalost sebe sama
  • posunout se v dosahování svých osobních cílů
  • pomoci při řešení osobních, vztahových, partnerských i rodinných problémů
  • pečovat o svou psychickou kondici a setkat se s lidmi, kteří mají podobný postoj k péči o sebe

O čem je skupina osobního rozvoje?

Základním tématem bude vztah k sobě samému a vztah s lidmi kolem nás. Setkání jsou předem strukturována psychologem, ale vyvíjí se dle aktuálních potřeb skupiny. Probíhají zážitkovou formou s využitím psychoterapeutických technik a interakčních her. Jejich prostřednictvím můžeš například zjistit, jaký vytváříš dojem v druhých lidech, jak efektivně sdělovat své pocity a přání, jak umíš naslouchat, zda je ti bližší spolupráce nebo soutěživost, dominance nebo submise, jaké udržuješ hranice ve vztazích. Na přání skupiny lze zařadit také relaxační techniky. Každý účastník bude mít možnost přinést své vlastní téma, které by si rád rozebral a udělal si v něm pořádek, a také získat zpětnou vazbu od ostatních. Očekává se aktivní zapojení všech zúčastněných. Čím více do procesu vložíš, tím víc z něho získáš. Každý má ale právo říct ne, nebudeš k ničemu nucen, bude respektována svobodná vůle všech účastníků. Pravidla fungování skupiny budou podrobněji probrána na prvním setkání.

Skupinu povede: Mgr. Pavla Titěrová
celkem proběhne 8 skupinových setkání 1x za 14 dní
termín:
od 10. března 2015 do 16. června 2015
den a čas: úterý od 15,30 do 17,00 hodin
kde: v prostorách akademické poradny UTB
počet účastníků: maximálně 8

uzávěrka přihlášek do 16. 2. 2015

Skupinová setkání jsou pro studenty UTB bezplatná.

Před zařazením do skupiny budou všichni zájemci pozváni na krátkou individuální konzultaci pro vzájemné sladění očekávání, indikaci pro vstup do skupiny (případně nabídka jiné formy pomoci – např. individuální psychoterapie) a zodpovězení možných dotazů zájemců. Termíny individuálních pohovorů: 24. 2. 2015 a 3. 3. 2015.

Další dotazy směřujte na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.