Absolventské stáže


Absolventské stáže na UTB

Jste absolvent/ka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně ?

Jste registrován/a na úřadu práce a stále hledáte práci?

Začněte svou kariéru absolventskou stáží na UTB.

Podmínky pro přijetí:
- absolvent UTB, termín SZZ: 2018
- registrace na úřadu práce

Délka stáže: 2 měsíce; (září - říjen) 2019

Měsíční mzda: 10 000,- Kč

Pracovní doba: 20 hod./týden.

Stáže budou probíhat na jednotlivých součástech UTB.

V případě zájmu zašlete své CV spolu s motivačním dopisem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Nezapomeňte dopsat, o jakou nabízenou pracavní pozici máte zájem. V případě zájmu o více pracovních pozic vyznačte, prosím, prioritní.

Zájemci se mohou hlásit do 30. srpna 2019.

Pozice a počty míst budou postupně zveřejňovány.
 FakultaPraxe na poziciMísto výkonu činnosti (ústav, úsek)Počet místNáplň činnostiPožadavky na absolventaVedoucí praxe
1 REK Administrativní síla pro veřejné zakázky Organizační oddělení 1 Administrativní práce FAME, FHS Ing. Lenka Kubíková
2 REK Administrativní síla do spisovny Organizační oddělení 1 Administrativní práce FAME, FHS Ladislava Bobálová
3 FAI Referent Studijní oddělení 1 administrativní činnost spojená se zápisy studentů  základní znalost práce na PC doc. Ing. Jiří Vojtěšek, Ph.D.
4 FAI Referent Propagační oddělení 1 administrativní činnost spojená s tvorbou propagačních materiálů základní znalost práce na PC  doc. Ing. Marek Kubalčík, Ph.D.
5 FAI Referent Oddělení pro spolupráci s praxí 1 administrativní činnost spojená s projekty základní znalost práce na PC prof. Ing. Vladimír Vašek, CSc.
6 REK Administrativní pracovník Ekonomické oddělení 1 příprava a zpracování ekonomických podkladů, činnost v rámci EO   Absolvent FAME Ing. Hana Večeřová
7 REK Administrativní pracovník Job Centrum 1 organizační práce spojené s veletrhem prac. příležitostí Business day 2019  pečlivost,  spolehlivost, organizační a komunikační schopnosti, znalost práce v Excelu Ing. Hana Záhorovská
8 REK Administrativně-technický referent Technicko-provozní odbor 1 Provedení systematizace uložení dokumentace objektů  Práce na PC,
Znalost dokumentace objektů,  strojního zařízení  výhodou - není úplně nutné
Radomír Ševčík
9 FAME Asistent(ka) sekretariátu ústavu, Junior data analyst  Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva 1 zpracování  a třídění dokumentace a kontrola správnosti zadaných údajů, kopírovací práce, vkládání dat a zpracování databází a jejich základní analýza - grafické a tabulkové zpracování pečlivost, odpovědnost, trpělivost, systematičnost, základní znalost práce s MS Excel a MS Word, při využití dalších specializovaných SW nástrojů zaučíme RNDr. Pavel Bednář, Ph.D.
10 REK Asistent/asistentka PR a marketingu  Odbor marketingu a komunikace 1 příprava eventů, exekutivní  a administrativní podpora  vzdělání v oblasti marketingu a komunikace, proaktivní přístup, kreativita, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost při řešení svěřených úkolů, odpovědnost Ing. Andrea Kadlčíková
11 KNI Informační pracovník  Knihovna UTB 1 Stážista bude seznámen s fondem knihovny a se základními činnostmi, které knihovna vykonává. Zároveň bude obeznámen s fungováním univerzitního nakladatelství. Bude se podílet na zajištění chodu výpůjčních (prezenčních i absenčních) služeb knihovny a služeb nakladatelství.  Komunikativní znalost anglického jazyka, časová flexibilita, znalost práce na PC  Mgr. Světlana Hrabinová, PhD. 
12 KNI Informační pracovník Knihovna UTB 1 kontrola, třídění, úprava dat z repozitáře knihovny znalost práce s PC, znalost práce s tabulkovým procesorem (Excel) Ing. Ivan Masár
13 FT Administrativní pracovník všechny součásti děkanátu FT 2 vyřizování korespondence, práce s databázovými programy, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu  Absolvent Fakulty managmentu a ekonomiky, pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj Ing. Silvie Vodinská
14 FT Referent propagačního oddělení propagační oddělení FT 2 pomoc s organizací a zajištěním aktivit propagačního oddělení (setkání absolventů, Noc vědců), promo akce (copywriting, focení, tvorba grafických podkladů apod.) Absolvent Fakulty multimediálních komunikací,  zkušenosti s produkcí a organizací akcí, práce s grafickými programy, copywriting, samostatnost, organizační schopnosti Ing. Michal Rouchal, Ph.D.
15 FT Referent mezinárodního oddělení mezinárodní oddělení FT 1 pomoc při zajištění agendy na mezinárodním oddělení (vyřizování korespondence, pomoc při organizaci akcí pro zahraniční studenty, příprava databází apod.) Absolvent UTB, znalost Aj, komunikativní typ, pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost Mgr. Martina Bučková, Ph.D.
16 FT Referent studijního oddělení studijní oddělení FT 1 pomoc při zajištění agendy na studijním oddělení (vyřizování korespondence, archivace, plnění operativních úkolů) Absolvent Fakulty managmentu a ekonomiky, pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj Ing. Romana Halašková
17 FLKŘ Administrativní asistent(ka)  Ústav environmentální bezpečnosti  1 Administrativní činnost spojená s agendou chodu ústavu, projektovou agendou a správou e-learningového systému  Práce s kancelářským balíkem, základní uživatelská dovednost práce s PC RNDr. Jakub Trojan, Ph.D.
18 FLKŘ Asisten/ka ústavu Ústav ochrany obyvatelstva 1 Administrativní a kancelářské práce na ústavu, znalost práce na PC (Word, Excel), práce s textem a literaturou, zabezpečení odborných stáží  (vedení evidence studentů, kontrola dokumentace)  absovent/ka bc/mgr studia prof. Ing. Dušan Vičar, CSc.
19 FLKŘ Administrativní asistent(ka) Studijní oddělení 1 Administrativní práce, kompletace spisů  Samostatnost, pečlivost, základní znalosti práce PC doc. RSDr. Václav Lošek, CSc.
20 FLKŘ Administrativní asistent(ka) Děkanát 1 Administrativní činnost v rámci děkanátu FLKŘ  Práce OS Windows, uživatelská dovednost práce s PC doc. Ing. Tučková Zuzana, Ph.D.
21 REK Stážista mezinárodního marketingu Oddělení mezinárodního marketingu 1 Práce v mezinárodním marketingu se zaměřením na nábor zahraničních studentů na UTB a propagaci UTB v zahraničí, vyhledávání možností propagace, sociální sítě a microsite UTB se zaměřením na zahraničního uchazeče, evidence zahraničních veletrhů, vyhledávání informací na internetu, další činnost dle pokynů nadřízeného.  anglický jazyk slovem i písmem  Ing. Bc. Jana Školoudíková
22              
23