Absolventské stáže na UTB


Absolventské stáže na UTB - pro LS 2020/21

 

Jste absolvent/ka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně ?

Jste registrován/a na úřadu práce a stále hledáte práci?

Začněte svou kariéru absolventskou stáží na UTB.

Podmínky pro přijetí:
- absolvent UTB, termín SZZ: 2019 + 2020(červen-září)
- registrace na úřadu práce

Délka stáže: 2 měsíce; (duben - květen) 2021

Měsíční mzda: 10 000,- Kč

Pracovní doba: 20 hod./týden.

Stáže budou probíhat na jednotlivých součástech UTB.

V případě zájmu zašlete své CV spolu s motivačním dopisem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Nezapomeňte dopsat, o jakou nabízenou pracavní pozici máte zájem. V případě zájmu o více pracovních pozic vyznačte, prosím, prioritní.

Zájemci se mohou hlásit do 26. března 2021.

Pozice a počty míst budou postupně zveřejňovány.
Číslo stáže Fakulta Pozice Oddělení/Úsek Počet míst Náplň práce Požadavky Vedoucí pracovník
1 REK Administrativní asistent/ka Mezinárodní oddělení 1 Pomocné administrativní práce spojené s agendou mobilit a zahraničních studentů; vyřizování korespondence, práce s databázemi  Spolehlivost, pečlivost, AJ na úrovni B2, práce s MS Office Mgr. Pavel Býček
2 UNI Asistent-obchodník Centrum transferu technologií 1 práce na Centru transferu technologií, administrativní činnost, účast na jednáních, ekonomika CTT komunikativnost, svědomitost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, dotažení zadané práce Ing. Ivana Bartoníková
3 KNI Informační pracovník oddělení fondů Knihovna UTB 1 Podíl na zajištění chodu služeb knihovny, kontrola prezenčního fondu. Práce při zpracování informačních fondů. Další činnosti dle aktuální potřeby. Znalost práce na pc, samostatnost. Mgr. Eliška Navrátilová, DiS.
4 KNI Informační pracovník Knihovna UTB 1 kontrola, třídění, úprava dat z repozitáře knihovny znalost práce s PC, znalost práce s tabulkovým procesorem (Excel) Ing. Ivan Masár
5 KNI Asistent tiskových služeb Knihovna UTB 1 pracovní náplň spojená s tiskem a výrobou bakalářských a diplomových prací a dalších tiskových služeb Nakladatelství UTB ve Zlíně Spolehlivost, komunikativnost, ochota učit se nové věci Mgr. Pavel Holík
6 REK Asistent/ka univerzity 3.věku  REK - U3V 1 administrativa U3V, kontrola a aktualizace databáze, komunikace se seniory (technická pomoc s on-line výukou) dobrá znalost práce s PC, komunikativnost (trpělivost při jednání se seniory) Ing. Mgr. Jarmila Hřebíčková 
7 FLKŘ Administrativní asistent/ka Ústav environmentální bezpečnosti 1 Administrativní činnost spojená s agendou chodu ústavů FLKŘ, projektovou agendou, správou e-learningového systému, práce s tříděním BP a DP prací  Práce s kancelářským balíkem, základní uživatelská dovednost práce s PC RNDr. Jakub Trojan, Ph.D.
8 FLKŘ Administrativní asistent/ka  Děkanát 1 Administrativní činnost v rámci děkanátu FLKŘ, Návrhy PR činností FLKŘ, tvorba grafiky, image a evant kampaně FLKŘ, marketingové aktivity Práce OS Windows, základní uživatelská dovednost práce s PC doc. Ing. Tučková Zuzana, Ph.D.
9 FAI Referent/ka Propagační oddělení 1 administrativní činnost spojená s tvorbou propagačních materiálů  základní znalost práce na PC doc. Ing. Marek Kubalčík, Ph.D.
10 FT  Asistent/ka marketingu Propagační oddělení 3 příprava podkladů pro kampaně, organizace eventů, kreativa, výzkum, grafika copywriting, organizační schopnosti, social media, komunikativnost, práce s programy Adobe Cloud výhodou Ing. Silvie Vodinská
11  FT  Administrativní pracovník  Studijní oddělení  vyřizování korespondence, práce s databázovým programem, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj Ing. Simona Mrkvičková, Ph.D.
12  FT  Administrativní pracovník  Projektové oddělení  vyřizování korespondence, práce s databázovým programem, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj Ing. Silvie Vodinská
13  FT  Administrativní pracovník  Ekonomické oddělení  vyřizování korespondence, práce s databázovým programem, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj Ing. Silvie Vodinská