Absolventské stáže


Absolventské stáže na UTB

Jste absolvent/ka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně ?

Jste registrován/a na úřadu práce a stále hledáte práci?

Začněte svou kariéru absolventskou stáží na UTB.

Podmínky pro přijetí:
- absolvent UTB, termín SZZ 2016, 2017
- registrace na úřadu práce

Délka stáže: 2 měsíce; (duben - květen) 2018

Měsíční mzda: 10 000,- Kč

Pracovní doba: 20 hod./týden.

Stáže budou probíhat na jednotlivých součástech UTB.

V případě zájmu zašlete své CV spolu s motivačním dopisem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Nezapomeňte dopsat, o jakou nabízenou pracavní pozici máte zájem. V případě zájmu o více pracovních pozic vyznačte, prosím, prioritní.

Zájemci se mohou hlásit do 23. března 2018.

Pozice a počty míst budou postupně zveřejňovány.

Číslo
stáže

Fakulta

 

Název
prac. pozice

Místo
výkonu činnosti

Počet míst

Stručný popis pracovní činnosti

Požadavky na absolventa

vedoucí stáže

1  REK Asistent/ka Organizační oddělení  1  pomoc ve spisovně UTB, zápis dokumentů, příprava podkladů pro skartační řízení apod.  ekonomické vzdělání, pečlivost, psaní na PC  Ladislava Bobálová
2  REK  Asistent/ka  Organizační oddělení  1  pomoc při přípravě a realizaci veřejných zakázek  ekonomické vzdělání, pečlivost, psaní na PC  Ing. Lenka Kubíková
3  REK Administrativní pracovník Ekonomické oddělení 1  příprava a zpracování ekonomických podkladů, činnost v rámci Ekonomického oddělení Absolvent FAME (Finance, Účetnictví a daně, Podniková ekonomika) Ing. Hana Večeřová
4  REK Administrativní pracovník Mezinárodní oddělení 1 Pomocné administrativní práce spojené s agendou mobilit a zahraničních studentů; vyřizování korespondence, práce s databázemi  Spolehlivost, pečlivost, AJ na úrovni B2, práce s MS Office   Mgr. Bc. Pavel Býček
5  UNI Laborant UNI-čisté prostory 2  práce v laboratoři čistých prostor  komunikativnost, svědomitost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost  Ing. Tomáš Sáha, Ph.D.
6  FAI Administrativní pracovník  Studijní oddělení  1  administrativní činnost  základní znalost práce na PC  doc. Ing. Jiří Vojtěšek, Ph.D.
7  FAI Administrativní pracovník  Propagační oddělení  1  administrativní činnost  základní znalost práce na PC  doc. Ing. Marek Kubalčík, Ph.D.
8  FAI Administrativní pracovník  Oddělení pro spolupráci s praxí  1  administrativní činnost  základní znalost práce na PC  prof. Ing. Vladimír Vašek, CSc.
9 REK Asistent/ka Odd. mezinárodního marketingu (U11) 1 Práce v mezinárodním marketingu se zaměřením na nábor zahraničních studentů na UTB, vyhledávání možností propagace, dotazníkové šetření, evidence zahraničních veletrhů, vyhledávání informací na internetu, další činnost dle pokynů nadřízeného.   anglický jazyk slovem i písmem  Ing. Jana Školoudíková
10 KNI Informační pracovník Knihovna UTB 1  Stážista bude seznámen s fondem knihovny a se základními činnostmi, které knihovna vykonává. Zároveň bude obeznámen s fungováním univerzitního nakladatelství. Bude se podílet na zajištění chodu výpůjčních (prezenčních i absenčních) služeb knihovny a služeb nakladatelství.  Komunikativní znalost anglického jazyka Mgr. Světlana Hrabinová
11 KNI Informační pracovník oddělení fondů Knihovna UTB 1  Refereční služby uživatelům - podíl na zajištění chodu služeb knihovny ve studovně, kontrola prezenčního fondu.  Komunikativní znalost anglického jazyka, znalost práce na pc, samostatnost.  Mgr. Eliška Navrátilová, DiS.
12 FT Asistent/ka marketingu Propagační oddělení FT UTB 3 příprava podkladů pro kampaně, organizace eventů, kreativa, výzkum, grafika  copywriting, organizační schopnosti, social media, komunikativnost, práce s programy Adobe Cloud výhodou  RNDr. Iva Čermáková, Ph.D.
13 FT Administrativní pracovník Studijní oddělení FT UTB 1 vyřizování korespondence, práce s databázovým programem, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu  pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj  Ing. Simona Mrkvičková Ph.D.
14 FT Administrativní pracovník Projektové oddělení FT UTB 1 vyřizování korespondence, práce s databázovým programem, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu  pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj  Bc. Silvie Vodinská
15 FT Administrativní pracovník Ekonomické oddělení 1 vyřizování korespondence, práce s databázovým programem, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu  pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj  Bc. Silvie Vodinská
16 FT Laborant/ka Ústav technologie potravin 1 práce v chemické laboraroři včetně přípravy vzorků pro další analýzy
práce v technologické laboratoři zaměřené na výrobu potravin
 chemické nebo potravinářské vzdělání  doc. Ing. Vendula Pachlová, Ph.D.
17 FT Vědecký pracovník Ústav inženýrství ochrany život. prostředí 1 Elektrochemická měření - stanovení těžkých kovů  Znalost běžných laboratorních postupů a výpočtů. Praxe v oboru elektrochemie není nutná.  Ing. Jaroslav Filip, Ph.D.
18 FHS Administrativní pracovník Ústav pedagogických věd 1 Pomocná administrativní práce spojená s agendou ústavu ekonomické vzdělání, spolehlivost, pečlivost, práce s MS office Ing. Adam Cejpek
19 FHS Administrativní pracovník Ústav školní pedagogiky 1 Pomocná administrativní práce spojená s agendou ústavu ekonomické vzdělání, spolehlivost, pečlivost, práce s MS office Ing. Adam Cejpek
20 FLKŘ Administrativní asistent/ka Ústav environmentální bezpečnosti 1 Administrativní činnost spojená s agendou chodu ústavu, projektovou agendou a správou e-learningového systému  Práce s kancelářským balíkem, základní uživatelská dovednost práce s PC  RNDr. Jakub Trojan, Ph.D.
21 FLKŘ  Asistent/ka Ústav ochrany obyvatelstva 1 administrativní práce ve prospěch ústavu, zabezpečení SZZ při sběru a třídění BP, zpracování přehledů a adres absolvovaných stáží studentů Bc. a N Mgr. studia, vyhledávání odborných zdrojů v databázích.  Bc, Mgr vzdělání, práce na PC - word, excel Ing. Jan Strohmandl, Ph.D.
22 FLKŘ Administrativní asistent/ka Děkanát 1 Administrativní práce v rámci činností děkanátu  Práce s kancelářským balíkem, základní uživatelská dovednost práce s PC doc. Ing. Tučková Zuzana, Ph.D.
23 FAME Asistent/ka Děkanát/Studijní oddělení 2 ekonomické, administrativní a pomocné práce  Práce s PC, MO Excel, PowerPoint, Word

doc. Ing. David Tuček, Ph.D.

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Ing. Lenka Výstupová

24 FMK Administrativní asistent/ka Ústav marketingových komunikací 1 administrativní a organizační práce  základy MS office, komunikativní Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.