Absolventské stáže na UTB


Absolventské stáže na UTB - pro ZS 2020/21

 

Jste absolvent/ka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně ?

Jste registrován/a na úřadu práce a stále hledáte práci?

Začněte svou kariéru absolventskou stáží na UTB.

Podmínky pro přijetí:
- absolvent UTB, termín SZZ: 2019
- registrace na úřadu práce

Délka stáže: 2 měsíce; (září - říjen) 2020

Měsíční mzda: 10 000,- Kč

Pracovní doba: 20 hod./týden.

Stáže budou probíhat na jednotlivých součástech UTB.

V případě zájmu zašlete své CV spolu s motivačním dopisem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Nezapomeňte dopsat, o jakou nabízenou pracavní pozici máte zájem. V případě zájmu o více pracovních pozic vyznačte, prosím, prioritní.

Zájemci se mohou hlásit do 26. srpna 2020.

Pozice a počty míst budou postupně zveřejňovány.
Číslo stáže Fakulta Pozice Oddělení/Úsek Počet míst Náplň práce Požadavky Vedoucí pracovník
1 REK Administrativní asistent/ka Mezinárodní oddělení 1 Pomocné administrativní práce spojené s agendou mobilit a zahraničních studentů; vyřizování korespondence, práce s databázemi  Spolehlivost, pečlivost, AJ na úrovni B2, práce s MS Office Mgr. Pavel Býček
2 REK Administrativní pracovník/ce Ekonomické oddělení 1 příprava a zpracování ekonomických podkladů, další činnosti v rámci Ekonomického odboru   Absolvent FAME (Finance, účetnictví, podniková ekonomika) Ing. Hana Večeřová
3 REK Asistent/ka Organizační oddělení 1 pomoc ve spisovně UTB, zápis dokumentů, příprava podkladů pro skartační řízení apod. ekonomické vzdělání, pečlivost, psaní na PC, diskrétnost Ladislava Bobálová
4 REK Asistent/ka Organizační oddělení 1 pomoc při přípravě a realizaci VZ, skenování, zakládání dokumentů ekonomické vzdělání, pečlivost, psaní na PC, diskrétnost Ing. Lenka Kubíková
5 FAME, FMK, FHS Referent/ka Academia Centra Academia Centrum 1 Příprava cenových nabídek nájmu prostor
Komunikace s klienty,
Zajištění přípravy akcí AC,
Zajištění a koordinace průběhu akcí AC,
příprava podkladů k objednávkám
samostaný,
komunikativní,
práce s PC zejména excel
Radomír Ševčík
6 FT Administrativní pracovník  Součásti děkanátu FT 3 vyřizování korespondence, práce s databázovými programy, plnění operativních úkolů, katalogizace aktivit akademických pracovníků ústavu Absolvent Fakulty managmentu a ekonomiky, pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj Ing. Silvie Vodinská
7 FT Referent studijního oddělení Studijní oddělení FT 1 pomoc při zajištění agendy na studijním oddělení (vyřizování korespondence, archivace, plnění operativních úkolů) Absolvent Fakulty managmentu a ekonomiky, pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj Ing. Romana Halašková
8 FT Referent propagačního oddělení Propagační oddělení FT 2 pomoc s organizací a zajištěním aktivit propagačního oddělení, promo akce (copywriting, focení, tvorba grafických podkladů apod.) Absolvent Fakulty multimediálních komunikací,  zkušenosti s produkcí a organizací akcí, práce s grafickými programy, copywriting, samostatnost, organizační schopnosti Ing. Michal Rouchal, Ph.D.
9 FT Referent mezinárodního oddělení Mezinárodní oddělení FT 1 pomoc s tvorbou obsahu pro sociální sítě, spolupráce na zpracování textů, administrativní úkoly Absolvent Fakulty multimediálních komunikací,  zkušenosti s produkcí a organizací akcí, práce s grafickými programy, copywriting, samostatnost, organizační schopnosti, aktivní znalost AJ Ing. Jakub Huba, Ph.D.
10 FT Technolog pro výzkum a vývoj Budovy U1, U3, U15 2 práce v laboratořích, testování, zpracování a vyhodnocení analýz, měření fyzikálních a chemických vlastností materiálů, analýza struktury a složení materiálů, příprava výuky v laboratořích Absolvent Fakulty technologické, pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost,aktivní  znalost Aj ředitelé ústavů a jejich zástupci
11 FAI Referent Studijní oddělení 1 administrativní činnost spojená se zápisy studentů  základní znalost práce na PC doc. Ing. Jiří Vojtěšek, Ph.D.
12 FAI Referent Propagační oddělení 1 administrativní činnost spojená s tvorbou propagačních materiálů základní znalost práce na PC doc. Ing. Marek Kubalčík, Ph.D.
13 FAI Referent Oddělení spolupráce s praxí 1 administrativní činnost spojená s projekty základní znalost práce na PC prof. Ing. Vladimír Vašek, CSc.
14 FLKŘ Grafik a administrativní pracovník úsek proděkana pro vnější vztahy a CŽV 1 Návrhy PR činností FLKŘ, tvorba grafiky, image a evant kampaně FLKŘ, marketingové aktivity Pečlivost, organizační schopnosti, administrativní zdatnost, znalost Aj Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.
15 FLKŘ Asistent/ka ústavu Ústav ochrany obyvatelstva 1 Administrativní a kancelářské práce na ústavu, znalost práce na PC (Word, Excel), práce s textem a literaturou, zabezpečení odborných exkurzí, práce s tříděním BP a DP prací Absovent/ka bc/mgr studia prof. Ing. Dušan Vičar, CSc.
16 FLKŘ Administrativní asistent(ka) Ústav environmentální bezpečnosti 1 Administrativní činnost spojená s agendou chodu ústavu, projektovou agendou a správou e-learningového systému Práce s kancelářským balíkem, základní uživatelská dovednost práce s PC RNDr. Jakub Trojan, Ph.D.
17 FLKŘ Administrativní asistent(ka) Děkanát 1 Administrativní činnost v rámci děkanátu FLKŘ Práce OS Windows, základní uživatelská dovednost práce s PC doc. Ing. Tučková Zuzana, Ph.D.
18 FAME asistent/ka sekretariátu ústavu, junior data analyst Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva 1 zpracování  a třídění dokumentace a kontrola správnosti zadaných údajů, kopírovací práce, vkládání dat a zpracování databází a jejich základní analýza - grafické a tabulkové zpracování pečlivost, odpovědnost, trpělivost, systematičnost, základní znalost práce s MS Excel a MS Word, při využití dalších specializovaných SW nástrojů zaučíme RNDr. Pavel Bednář, Ph.D.