Kurzy a workshopy

50 odstínů podvodu

Podvodníci dokážou v mžiku zničit roky usilovné práce. My jim však umíme překazit plány. Pomáháme klientům tím, že odhalujeme krádeže a korupci.

Prevence, odhalování i šetření podvodů ve firmách a veřejné správě. Analýza dat, neobvyklých transakcí, zajišťování důkazů a posilování interní kontroly. Prostě celkem adrenalin. Jirka Čihák a Katka Giptnerová ti představí, jak v EY děláme forenzní služby.

Úterý 14. 11. 2017, od 16:00 do 18:00.

Budova U13, přízemí, místnost 162

Přihlásit se můžete ZDE.


Kurz společenské etikety

připraveno ve spolupráci s Nadací Tomáše Bati

Kurz společenské etikety je zaměřen na zásady společenského chování a stolování.

Skládá se ze dvou částí, v jejichž průběhu si mají studenti možnost prakticky vyzkoušet společenské činnosti typu: představování, oslovování, oblékání, pohyb rukou, řeč, chůzi apod. V oblasti stolování projdou gastronomické pojmy, základy stolování, např. chování v restauraci, práci s příbory, držení skleniček, rozdělení a degustace vín. Samostatnou kapitolou je příprava stolu pro různé příležitosti a principy pracovního oběda.

Vyvrcholením kurzu je slavnostní raut, kde budou mít studenti možnost aplikovat nové poznatky z kurzu a dále je rozšířit o pravidla chování na rautu, recepci či banketu.

Účastníci kurzu získají po absolvování certifikát.

Lektoři: Mgr. Jana Ingrová, odborník na hotelnictví a gastronomii

             Ing. Pavel Velev, výkonný ředitel Nadace Tomáše Bati

Cena kurzu pro studenty a absolventy UTB je 199,- Kč (jedná se o příspěvek na zajištění rautu, plná cena pro veřejnost je 650, - Kč)

Platební údaje budou zájemcům zaslány po přihlášení na tento kurz.

Kurz je třeba uhradit nejpozději do 8.11.2017.

Minimální počet účastníků pro realizaci kurzu je 16!

Maximální počet účastníků v kurzu je 20.

Trvání kurzu celkem: 8 hodin

1. lekce: 21. listopadu 2017 v (16:00 – 20:00) hod. ve vile Tomáše Bati.

2. lekce: 28. listopadu 2017 v (16:00 – 20:00) hod. ve vile Tomáše Bati.

Přihlašovat se můžete ZDE.


Budování osobní značky na trhu práce

Kdy: 30.11.2017

Kde: U13/161

Čas: 9:00-16:00

Lektor: Ing. Denisa Janatová, Advantage Consulting

Seznámíte se s tím, jak si budovat osobní značku na sociálních sítí. Vytvoříte si LinkedIn profil, který bude snadno dohledatelný pro recruitery a tím i přístup k pracovním nabídkám na míru. Stanete se pasivním kandidátem, který si může vybírat z představených nabídek a získáte přehled na trhu práce. Dozvíte se, jak se nejlépe připravit na výběrové řízení a vyzkoušíte si odpovídat na záludné otázky personalistů.

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Empatická komunikace

Kdy: 30.11.2017

Kde: U13/161

Čas: 9:00-16:00

Anotace
Během kurzu zjistíte, jak si s ostatními lidmi lépe rozumět. Jaké jsou příčiny
vzájemného nepochopení a konfliktů. Jak lépe rozumět svým vlastním potřebám a
potřebám ostatních a nacházet způsoby, jak tyto potřeby navzájem propojit.

Obsah
· Příčiny neporozumění a konfliktů
· Jak rozvíjet emoční inteligenci
· Potřeby, o kterých nevíme
· Empatická komunikace v praxi

Lektor

Ing. Radek Drnovský, Edutica

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Public speaking, aneb jak získat publikum

Nevíte, jak zaujmout?
Přemýšlíte, jak vybrat obsah vašeho projevu a jak jej dobře seřadit?
Nejste si někdy jistí, zda Vás účastníci dobře pochopili?
Chcete se naučit triky, jak se vypořádat s trémou?

Přijďte se dozvědět více na workshop „Public speaking“.

Workshop je navržen tak, aby se účastníci seznámili s teorií, ale také si mohli své dovednosti prakticky vyzkoušet.

Kdy: 7. 12. 2017,  od 9:00 do 13:00 hod., míst. č. 549/U13.

Workshop povede:  Petra Lípová – specialista HR servisu a tréninkový specialista spol. Nestlé Česko

„Před pár lety jsem díky konferenci Train the Trainers objevila svou vášeň pro trénování v oblasti měkkých dovedností. Od té doby se tréninku věnuji profesně v Nestlé ale i ve volném čase. Nejvíce mě baví sdílení zkušeností a techniky, které umožní si jednotlivé dovednosti rychle osvojit. Ráda se podělím o své vědomosti z oblasti prezentačních dovedností a garantuji, že nezůstane jen u teorie. Budete se moci inspirovat od světových „public speekrů“ a vše, co se naučíte, si budete moct i hned vyzkoušet.“

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Zdokonalte se ANGLICKY s firmou Bosch!

Firma Robert Bosch České Budejovice Vám pomuže dosáhnout úrovně anglického jazyka, která je vyžadována v mezinárodní firmě!

Ve spolupráci s firmou Robert Bosch České Budějovice nabízíme kurzy AJ zaměřené na gramatiku a obecný jazyk, které Vám pomohou zlepšit úroveň anglického jazyka.

Kurzy jsou pro studenty UTB FT, FAI, FaME (st. oboru Průmyslové inženýrství a Řízení výroby a kvality) zdarma

Začátek kurzu v týdnu od: 18.9.2017

termíny konání:
středa 15:00–17:00 (skupina 1) - Rektorát U13, 5.patro, učebna 549; lektor Mgr. Jana Máčalová
čtvrtek 18:00–20:00 (skupina 2) - Rektorát U13, 5.patro, učebna 548; lektor Mgr. et. Mgr. Kristýna Kozubíková

Studenti jsou do výukových skupin rozděleni na základě výsledků v rozřazovacím testu. Informaci o konání testu se zájemci dozví v dostatečném předstihu.

V PŘÍPADE ZÁJMU KONTAKTUJTE:
Mgr. Marek Prokop
Tel.: 576 032 021
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

KURZ JE FINANCOVÁN FIRMOU BOSCH!


Objev v sobě lídra!

LEADERSHIP ACADEMY PRO STUDENTY BAKALÁŘSKÝCH ROČNÍKŮ

Ti nejlepší lídři a manažeři mají neobvyklé dovednosti.
Umí výborně prezentovat, komunikovat s lidmi, zaujmout a přesvědčit je. Pracují skvěle s emoční inteligencí. Někteří se s tím darem narodili, většina se k němu dopracovala tréninkem. Nyní máš šanci i ty.

Připravili jsme pro tebe workshop.
Pod vedením našich zkušených lektorů získáš ty nejdůležitější manažerské dovednosti, na kterých staví opravdoví mistři. Po absolvování získáš certifikát.

Program Leadership Academy 27. - 28. 4. 2017
• efektivní komunikace
• prezentační dovednosti

• práce s emoční inteligencí
• leadership podle Steva Jobse

Akce je určena studentům 1. – 3. ročníků vysokých škol.
Přihlásit se na ni můžeš na: www.cestasey.cz
Uzávěrka přihlášek je 20. 4. 2017


Nebojte se pracovního práva!

(je jen potřeba znát svá práva, ale také povinnosti)

Na co si dát pozor při uzavírání pracovně právních vztahů?

Co musí a co může být v pracovní smlouvě?

Na co máte nárok jako zaměstnanec?

To je jen část otázek, které Vám budou zodpovězeny na tomto semináři.

Přednáška je určena pro studenty (zvláště pro studenty končících ročníku v BSP i NMSP) i absolventy, kteří řeší (nebo v blízké době budou řešit) problematiku nejen pracovně - právních vztahů.  

Přednáší Mgr. Daniela Sobieská, ředitelka Technologického inovačního centra s.r.o.

Datum a místo konání: 18.4.2017, (16:00 – 18:00) hod.,  Technologické inovační centrum, 23. budova SVIT, zasedací místnost vedle recepce.

Seminář se uskuteční, při minimální účasti 7 zájemců.

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém ZDE.


Networking - tvorba dlouhodobých příležitostí

Kdy: 3. března 2017, 8:00-12:30

Kde: Rektorát U13, místnost 549

Lektor: Regina Vondrová

Kurz je určen pro každého, kdo

  • chce přemýšlet s kým komunikovat, o čem a proč
  • chce zjistit, jak na to, aby měl networking smysl
  • dokáže být aktivní 

Náplň kurzu

  1. Networking - kdy to má ještě smysl.
  2. Jak na to - cíle a akční plány.
  3. Práce s kontaktním listem - jenom seznam nestačí.
  4. Jak si říct o doporučení.
  5. Obnovování vztahů - pomáháme druhým k úspěchu.

Kurz je pro min. 4 osoby a max. 10 osob.

Lektorka:

foto 1 vystřižené

Regina Vondrová – lektorka, členka Akademie Orlita založené roku 1994, aliance lektorů.

Otevírám dveře a učím firmy i jednotlivce zářit, když do nich vstupují. Pomáhám druhým při tvorbě a práci s jejich sítí kontaktů v obchodu, na pracovišti nebo při realizaci společenských akcí. Pod značkou AktivniNetworking.cz denně domlouvám schůzky po telefonu, prezentuji, vyjednávám, věnuji se obchodu, konzultační činnosti a učení na kurzech. Zajímám se o inovace ve vzdělávání a spolupracuji na pořádání večerních networkingových setkání EduFórum. Networking je pro mne denním chlebem. To, co učím, dělám každý den!

Na kurz se můžete přihlásit přes náš rezervační systém ZDE.


Efektivní týmová spolupráce a komunikace v týmu

Termín: 7.4.2017

Čas: 8:00-15:00

Kde: Rektorát U13, 5.patro, učebna 549

Lektor: Ing. Radek Drnovský

Anotace kurzu:

Poznejte, co je podstatné pro efektivní spolupráci v týmu. Zjistěte jak si vzájemně lépe naslouchat a současně sdělovat své názory. Naučte se pracovat se zpětnou vazbou a zvládat konfliktní situace v komunikaci.

Obsah:

  • Práce v týmu a její výhody, jak drazí jsou „sólisté“
  • Role v týmu, jak je poznat a využít
  • Aktivity pro rozvoj týmové spolupráce s následnou reflexí
  • Překážky v týmové spolupráci a jejich prevence
  • Chyby v komunikaci, jejich příčiny a prevence
  • Zpětná vazba, trénink přijímání a poskytování

Profil lektora:

Radek Drnovský je manažer, lektor a facilitátor s dlouholetými zkušenostmi ve vzdělávání dospělých. Již 20 let vede různorodé pracovní a projektové týmy a současně se věnuje vzdělávání v oblasti managementu, leadershipu, týmové spolupráce a organizačního řízení. Je autorem stovek originálních vzdělávacích a osobnostně rozvojových programů.
Univerzitní vzdělání získal v oboru špičkových technologií a managementu na fakultě elektrotechniky a podnikatelské fakultě Vysokého učení technického v Brně. Dlouhodobě se věnuje oblasti rozvoje lidských zdrojů a vzdělávání dospělých. Je specialistou pro přípravu a organizování outdoorových kurzů.
Podrobnosti a reference najdete na www.edutica.cz nebo ve veřejném profilu sítě
LinkedIn - http://cz.linkedin.com/in/radekdrnovsky/.

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém ZDE.


Vyjednávání tváří v tvář

Kurz je určen pro každého, kdo:

  • se chce připravit na vyjednávání,
  • chce vyjednávat, 
  • chce překonat nechuť vyjednávat.

Náplň kurzu:

  1. Příprava – sběr, třídění a čtení informací.
  2. Stanovení počátečních postojů, cílů, mantinelů, za které nelze ustoupit.
  3. Vlastní vyjednávání – struktura když, tak – nic nedávám zadarmo.
  4. Jak překonat nechuť vyjednávat – odstraňování stresujících rizik.
  5. Moc informací, moc času a moc mocí.

Kurz je určen pro min. 4 osoby, max. 10 osob.

Kdy: 21.10., čas 8:00-13:00 hod.

Kde: U13/548

Forma kurzu: Zaměřen na praktický trénink situací, diskusi a sdílení zkušeností v oblasti vyjednávání tváří v tvář.

Lektorka:

foto 1 vystřižené

Regina Vondrová – lektorka, členka Akademie Orlita založené roku 1994, aliance lektorů.

Otevírám dveře a učím firmy i jednotlivce zářit, když do nich vstupují. Pomáhám druhým při tvorbě a práci s jejich sítí kontaktů v obchodu, na pracovišti nebo při realizaci společenských akcí. Pod značkou AktivniNetworking.cz denně domlouvám schůzky po telefonu, prezentuji, vyjednávám, věnuji se obchodu, konzultační činnosti a učení na kurzech. Zajímám se o inovace ve vzdělávání a spolupracuji na pořádání večerních networkingových setkání EduFórum. Networking je pro mne denním chlebem. To, co učím, dělám každý den!

Na kurz se můžete přihlásit přes náš rezervační systém ZDE.


Zdokonalte se ANGLICKY s firmou Bosch!

KAPACITA KURZU PRO ZIMNÍ SEMESTR BYLA NAPLNĚNA. REGISTRUJEME JIŽ JEN NÁHRADNÍKY.

Ve spolupráci s firmou Robert Bosch České Budějovice nabízíme kurzy AJ zaměřené na gramatiku a obecný jazyk, které Vám pomohou zlepšit úroven anglického jazyka.

  • Kurzy jsou určeny pro studenty Fakuty technologické, Fakulty aplikované informatiky, Fakulty managementu a ekonomiky (pouze st. obory Průmyslové inženýrství a Řízení výroby a kvality) a jsou ZDARMA.

Začátek kurzu v týdnu od: 19.9.2016

Termíny konání: úterý 17:00–19:00 (sk. 1), čtvrtek 17:00–19:00 (sk. 2)

Studenti jsou do výukových skupin rozděleni na základě výsledků v rozřazovacím testu.
Informaci o konání testu se zájemci dozví v dostatečném předstihu.

Místo konání: budova U13, míst.č. 549 (5. patro) - platí pro obě skupiny

Lektor: Mgr. et Mgr. Kristýna Kozubíková

Témata probíraná v kurzu:

  • WORK: obecná slovíčka, práce a profese; STATIONERY: úvod do potřeb v kanceláři, jak objednávat

  • PRESENTATION SKILLS: fráze do prezentací, struktura + rozdělení si prezentací na téma "představování se"

  • MONEY: osobní finance, základní sloves, měna v US+GB, základní idiomy, NUMBERS: jak správně vyjádřit číslice, řadové číslice, zlomky

  • CZENGLISH: typické chyby v angličtině, BUSINESS ENGLISH: základní pojmy (hra + role)

  • E-MAILS: fráze do dopisů, struktura dopisů, psaní dopisů; FORMAL ENGLISH: slova, která v business dopisech nesmí zaznít

  • CUSTOMER CARE: jak odpovědět na střížnosti zákazníků (úvod), základní fráze v obchodě, zdvořilostní fráze

  • MEETINGS: plánování setkání (úvod + zvací e-mail: sami si), OPINIONS: vyjádření vlastního názoru a preferencí

  • TELEPHONING: ukázkový telefon se zákazníkem, ptaní se na informace, přesměrování hovorů na jiné kolegy

  • CV: struktura, psaní, umět vyjádřit své silné stránky

  • COVER LETTERS: úvod, struktura, odpovědět na inzerát, základní slovesa, opakování OPINIONS

  • JOB INTERVIEW: typické otázky v angličtině + odpovědi na ně, ukázka inzerátu

  • COMPUTERS, TECHNOLOGY: základní slovesa + slovíčka, REVISION: opakování všeho, hra

Témata jsou společná pro obě skupiny, skupina s úrovní A1-A2-B1 bude mít jednodušší cvičení a slovní zásobu.

V PŘÍPADE ZÁJMU O TENTO KURZ KONTAKTUJTE:
Mgr. Marek Prokop
Tel.: 576 032 021
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

KURZ JE FINANCOVÁN FIRMOU BOSCH!


Budování osobní značky na trhu práce

Co vás odlišuje od ostatních, dává vám větší šanci dostat přidáno, získat novou lepší práci či mít konkurenční výhodu a úspěšně se uplatnit na trhu práce? 
A to bez ohledu na to, zda vás zajímá práce v nákupu, něco prodáváte, působíte ve veřejném sektoru nebo třeba ve zdravotnictví.
Je to vaše osobní značka.

Na workshopu se dozvíte jak si osobní značku začat budovat a souvisle na ní pracovat.

Osnova workshopu:

  1. Ať CV neskončí ve virtuálním koši.
  2. Příprava na výběrové řízení.
  3. Simulovaný pohovor – otázky a záludnosti.
  4. Budování osobní značky na sociálních sítích.

Kdy: 25.11.2016, od 9:00 hod. do 11:00 hod.

Kde: míst. č. 131/U13

Workshop povede Ing. Denisa Ondrušová, System & Development Manager ve spol.  Advantage Consulting.

Profil: „Jako konzultant jsem se zaměřovala na nábor IT specialistů po celé České republice. Na současné manažerské pozici se věnuji interním auditům, optimalizaci interních procesů a rozvoji využívaných informačních technologií. Mezi mé úspěchy patří nábor manažerských pozic v IT společnostech a vývoj interního informačního systému. Dále se zabývám poradenstvím v oblasti náboru a přednáším na konferencích a vysokých školách.“

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Sketchnoting

Sketchnoting je zábavný způsob, jak si dělat poznámky kombinováním textu, obrázků, typografie a symbolů.

Hodí se pro každého, kdo studuje a chodí pravidelně na přednášky či semináře, kdo pracuje a chodí na porady, pro toho, kdo si píše vlastní deník nebo pro kreativce, kteří si pravidelně zaznamenávají své nápady. Na přednáškách či konferencích si tak můžete do svých notesů doslova čmárat, tedy místo textových poznámek tvořit ilustrované obrázky a vizuální záznamy (pro začátek si vystačíte s jednoduchými tvary, jako jsou čtverce, kružnice, čáry, tečky apod.) a přitom nemusíte být hned profesionální kreslíř.

Na workshopu se seznámíte se základy sketchnotingu a principy vizuálního myšlení. Pomocí praktických příkladů si vytvoříte vlastní vizuální jazyk, postačí Vám jen bílý papír a tužka.

Kdy: 4.11.2016, od 9:30 hod. do 12:30 hod.

Kde: míst. č. 161/U13                                       

Workshop povede: Ing. Denisa Ondrušová, System & Development Manager ve spol.  Advantage Consulting.

Profil: „Jako konzultant jsem se zaměřovala na nábor IT specialistů po celé České republice. Na současné manažerské pozici se věnuji interním auditům, optimalizaci interních procesů a rozvoji využívaných informačních technologií. Mezi mé úspěchy patří nábor manažerských pozic v IT společnostech a vývoj interního informačního systému. Dále se zabývám poradenstvím v oblasti náboru a přednáším na konferencích a vysokých školách.“

 

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.                                


Public speaking, aneb naučte se, jak se správně vyjádřit před publikem

Nevíte, jak zaujmout?
Přemýšlíte, jak vybrat obsah vašeho projevu a jak jej dobře seřadit?
Nejste si někdy jistí, zda Vás účastníci dobře pochopili?
Chcete se naučit triky, jak se vypořádat s trémou?

Přijďte se dozvědět více na workshop „Public speaking“.

Workshop je navržen tak, aby se účastníci seznámili s teorií, ale také si mohli své dovednosti prakticky vyzkoušet.

Kdy: 11.11.2016,  od 9:00 do 12:00 hod., míst.č. 540/U13.

Workshop povede:  Petra Lípová – tréninkový specialista spol. Nestlé Česko

„Před pár lety jsem díky konferenci Train the Trainers objevila svou vášeň pro trénování v oblasti měkkých dovedností. Od té doby se tréninku věnuji profesně v Nestlé ale i ve volném čase. Nejvíce mě baví sdílení zkušeností a techniky, které umožní si jednotlivé dovednosti rychle osvojit. Ráda se podělím o své vědomosti z oblasti prezentačních dovedností a garantuji, že nezůstane jen u teorie. Budete se moci inspirovat od světových „public speekrů“ a vše, co se naučíte, si budete moct i hned vyzkoušet.“

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Prezentace nesmí být nuda!

Jednodenní workshop vede k nalezení silných stránek každého účastníka a detailnímu procvičení prezentačních dovedností, kdy každý z účastníků musí sám prezentovat, ale také poskytovat zpětnou vazbu na výkony svých kolegů.

Co se na workshopu dozvíte?

  • Otázky, na které je dobré znát odpověď, než začneme prezentovat.

  • Největší komunikační trik?

  • Příklady z historie i současnosti.

  • Různé typy prezentací a kdy je využít.

Kdy:

1. část - 7. března 2016 (16:00-18:00) - U13/540 - dvouhodinová přednáška a zadání domácího úkolu

2. část - 16. března 2016 (9:00-16:00) - U13/548 - workshop

Lektor: Mgr. Věra Staňková - vystudovala fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy v Praze. Od roku 1989 pracovala deset let v médiích, zejména v České televizi a Českém rozhlase, kde měla možnost vyzkoušet si různé podoby novinářské profese. Po roční zkušenosti na tiskovém odboru ministerstva zahraničí ČR a čtyřleté spolupráci s Moravskou asociací podnikatelek a manažerek založila v roce 2004 spolu s Hanou Katrňákovou společnost KESWICK PARTNERS s.r.o., ve které zúročila své dosavadní mediální a marketingové zkušenosti. V této činnosti pokračuje samostatně od roku 2009 pod názvem KESWICK PARTNERS COMMUNICATION, zabývá se konzultační a školicí činnosti v oblasti PR a marketingu, médií a komunikace, spolupracuje s firmami a institucemi, řídí a organizuje akce a projekty. Je spoluautorkou motivační knihy Úspěšně s kůží na trh (2010) a životopisné knihy Zdena Herfortová – Jízda přes přes kočičí hlavy. Od roku 2000 je členkou Rotary klubu Brno City, kde se věnuje charitě a projektům na podporu talentovaných studentů. Je členkou Kolegia Spolku MINERVA 21.

 

Registrovat se můžete přes náš rezervační systém ZDE.


EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE: Jak dosáhnout porozumění?

Mnoho konfliktů pramení z toho, že lidé při komunikaci vyvolávají v druhé straně negativní emoce. Ta pak nevnímá obsah sdělení, ale reaguje pouze na jeho formu. Dalším problémem je takzvaný confirmation bias – tendence lidí primárně hledat potvrzení toho, co už si dávno myslí. To konflikty často ještě více vyhrocuje. Smyslem workshopu je předat návod, jak komunikační návyky předělat.

Kdy: 4. dubna 2016 (14:00-19:00)

Kde: Rektorát UTB U13, učebna č.540

Lektor: Ing. Barbora Pečeňová, GrowJOB institute

Na workshopu se konkrétně dozvíte:

  • Jak emoce zatemňují lidské vnímání?
  • Jak se naučit aktivně naslouchat a díky tomu pochopit druhou stranu?
  • Jak naopak druhé straně vysvětlit svůj názor tak, aby ho přijala?
  • Jak proaktivně reagovat či říkat nepříjemné věci?
  • Jak se naučit přijímat negativní zpětnou vazbu a kritiku?
  • Jak se naučit konflikty brát konstruktivně tak, aby obě strany posouvaly?

 

Profil lektorky:

Barbora pracuje jako senior konzultantka v GrowJOB institute, regionální manažerka pro Zlínský kraj a školitelka v oblasti osobního rozvoje a konkurenceschopnosti. Studovala magisterskou ekonomii na Masarykově univerzitě. Specializuje se na oblasti osobní efektivity, motivace, pozitivní psychologie a ekonomie štěstí. Věnuje se zkoumání úspěchu v obchodním procesu a inspirativnímu leadershipu. Založila prestižní konference Leadership Brno, Leadership Praha, které podporují téma hodnotového leadershipu v České
republice.

Přihlásit se můžete přes nás rezervašní systém ZDE.


Zdokonalte se ANGLICKY s firmou Bosch!

Firma Robert Bosch České Budejovice Vám pomuže dosáhnout úrovně anglického jazyka, která je vyžadována v mezinárodní firmě!

Ve spolupráci s firmou Robert Bosch České Budějovice nabízíme kurzy AJ zaměřené na gramatiku a obecný jazyk, které Vám pomohou zlepšit úroven anglického jazyka.

Kurzy jsou pro studenty UTB FT, FAI, FaME (st. oboru Průmyslové inženýrství a Řízení výroby a kvality) zdarma

Začátek kurzu v týdnu od: 15.2.2016

termíny konání:
úterý 16:00–18:00 (skupina 1),
středa 16:00–18:00 (skupina 2)

Studenti jsou do výukových skupin rozděleni na základě výsledků v rozřazovacím testu. Informaci o konání testu se zájemci dozví v dostatečném předstihu.

místo konání:
budova U13

místnost č. 550 (úterý),
č. 550 (středa)

V PŘÍPADE ZÁJMU KONTAKTUJTE:
Mgr. Marek Prokop
Tel.: 576 032 021
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

KURZ JE FINANCOVÁN FIRMOU BOSCH!


Modelové Assessment Centrum

Víte jak se připravit na „ASSESSMENT CENTRUM“?

Ve spolupráci s personální agenturou GRAFTON Recruitment s.r.o., která tyto výběrové techniky používá při své běžné praxi, Vám pomůžeme se připravit na skutečné výběrové řízení, tak že Vás teoreticky i prakticky provedeme ukázkovým - ASSESSMENT CENTREM.

Tato metoda se nejčastěji využívá pro hodnocení vhodných uchazečů o pracovní pozice na trhu práce, a to zejména pro výběrová řízení na absolventské pozice.

Assessment centrum je koncipováno pro 10 účastníků (studentů či absolventů UTB). 

Akce  proběhne 15. 4. 2016, od 8:00 hod. do 13:00 hod., v budově U13, míst.č. 161/U13.

 Minimální počet účastníků pro uskutečnění kurzu je 5 osob!

Vyhodnocení a zpětná vazba bude poskytnuta dle dohody buď přímo na místě nebo později formou emailu.

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém ZDE.


Myšlenkové mapy a další nástroje kreativity pro jednotlivce i týmy

Termín konání: 11. března 2016 (8:30-15:30)Místnost: U13/540
Lektor: Ing. Radek Drnovský

Anotace
Během kurzu poznáte hned několik metod rozvoje tvořivosti. Podrobně se věnujeme myšlenkovým mapám, i několika dalším metodám. Pochopíte jaké prostředí a jaké chování podporuje tvořivost jednotlivců i celého týmu. Zjistíte, jakým způsobem náš mozek přichází na nové nápady. Individuálně i v týmu si prakticky vyzkoušíte konkrétní nástroje a techniky rozvíjející tvořivost. Získáte schopnost vidět věci z nových úhlů pohledu a objevovat v nich nečekané souvislosti.

Obsah

  • tvořivost a její uplatnění v práci a životě
  • základní principy a doporučení tvorby myšlenkových map
  • první myšlenková mapa krok za krokem
  • jak s myšlenkovou mapou pracuje náš mozek
  • praktické aplikace myšlenkových map - učení, plánování, tvoření
  • specifika tvořivosti v týmu
  • jak vytvářet prostředí podporující tvořivost
  • nácvik praktického použití dalších metod kreativního myšlení (brainwriting, imaginární brainstorming, obrazové asociace, 6 klobouků)

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


SEBEDISCIPLÍNA - Jak se naučit posilovat svoji vůli?

Znáte ten pocit, když přesně víte, co máte udělat, ale přesto to neuděláte? Stává se vám, že si poručíte, ale neposlechnete se? Nedokážete často odolat pokušením? Máte problém začít něco dělat a často věci odkládáte?

Kdy? úterý 8.12. 2015, 13:00 - 18:00 hod.

Kde? budova U13, míst.č. 550, (nám. T. G. Masaryka 5555, Zlín)

Pro koho? studenti a absolventi UTB

Jednou z hlavních příčin naší neefektivity a odkládání je slabá vůle. Dobrá zpráva je, že aktuální výzkumy ukazují, že naše vůle funguje podobně jako svaly. Dá se tréninkem posilovat. Čím má člověk vůli silnější, tím častěji dokáže přimět sám sebe začít dělat podstatné věci. Tento praktický workshop vám dá nástroje, které vám umožní vaši vůli vytrénovat.

Na workshopu se konkrétně dozvíte:

  • Jak funguje náš mozek z pohledu sebeovládání a vůle?
  • Jak překonat vrozené a naučené sklony k neefektivitě, závislostem a zlozvykům?
  • Jak umět odolat pokušením?
  • Jak nepodléhat výmluvám, které si děláme sami před sebou?
  • Jak vůli posilovat tak, abychom z její síly mohli těžit dlouhodobě?
  • Jak se naučit budovat pozitivní návyky a jak se odnaučovat zlozvyky?
  • Jak si organizovat čas a úkoly tak, aby se naše vůle během dne neoslabovala?
  • Jak se vyvarovat pracovnímu vyčerpání a jak umět svou energii průběžně obnovovat?
  • Jak se naučit metodu kaizen – po malých krůčcích k velkým dlouhodobým změnám?
  • Jak se naučit vědomě opouštět komfortní zónu a překonávat sami sebe?

Výsledky studií jasně ukazují, že lidé mající silnější vůli jsou spokojenější, snáze překonávají životní překážky, mají úspěšnější vztahy, lepší pracovní a studijní výsledky, jsou dlouhodobě zdravější a jedna ze studií ukazuje, že se dožívají více let. Smyslem celého workshopu je předat účastníkům ucelený návod jak jejich vůli násobně vylepšit.

Přednáší Ing. Barbora Pečeňová

Barbora pracuje jako senior konzultantka v GrowJOB institute, regionální manažerka pro Zlínský kraj a školitelka v oblasti osobního rozvoje a konkurenceschopnosti. Studovala magisterskou ekonomii na Masarykově univerzitě. Specializuje se na oblasti osobní efektivity, motivace, pozitivní psychologie a ekonomie štěstí. Věnuje se zkoumání úspěchu v obchodním procesu a inspirativnímu leadershipu. Založila prestižní konference Leadership Brno, Leadership Praha, které podporují téma hodnotového leadershipu v České republice.

 

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Jednoduchost práce - 10 návyků Zen To Done

Termín konání: 13. listopadu 2015 (8:00-15:00)
Místnost: U13/549
Lektor: Ing. Radek Drnovský

Anotace
Během kurzu poznáte jak uvolnit své myšlení od naléhavých úkolů a dát prostor tvořivosti. Poznáte, jak přímočaře dokončit věci. Seznámíte se s deseti kroky přístupu ZTD (Zen To Done). Pochopíte, v čem spočívá jejich použití, a jak s jejich pomocí trvale zjednodušovat vše co děláte.


Obsah

  • Jak efektivně realizovat myšlenky
  • Rozdíl Efektivita vs. Produktivita
  • Představení Zen To Done
  • Minimální ZTD
  • 10 návyků ZTD
  • Jak získat a rozvíjet návyky
  • Praktické použití
  • Shrnutí a závěrečný dialog

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Myšlenkové mapy a další nástroje kreativity pro jednotlivce i týmy

Termín konání: 20. listopadu 2015 (8:00-15:00)Místnost: U13/549
Lektor: Ing. Radek Drnovský

Anotace
Během kurzu poznáte hned několik metod rozvoje tvořivosti. Podrobně se věnujeme myšlenkovým mapám, i několika dalším metodám. Pochopíte jaké prostředí a jaké chování podporuje tvořivost jednotlivců i celého týmu. Zjistíte, jakým způsobem náš mozek přichází na nové nápady. Individuálně i v týmu si prakticky vyzkoušíte konkrétní nástroje a techniky rozvíjející tvořivost. Získáte schopnost vidět věci z nových úhlů pohledu a objevovat v nich nečekané souvislosti.

Obsah

  • tvořivost a její uplatnění v práci a životě
  • základní principy a doporučení tvorby myšlenkových map
  • první myšlenková mapa krok za krokem
  • jak s myšlenkovou mapou pracuje náš mozek
  • praktické aplikace myšlenkových map - učení, plánování, tvoření
  • specifika tvořivosti v týmu
  • jak vytvářet prostředí podporující tvořivost
  • nácvik praktického použití dalších metod kreativního myšlení (brainwriting, imaginární brainstorming, obrazové asociace, 6 klobouků)

Přihlásit se můžete přes náš registrační systém ZDE.


Komunikační škola na UTB

Zajímavy a užitečný kurz pro studenty UTB rozdělený na 3 výukové části. Mezi jednotlivými lekcemi zpracovávají účastníci domácí cvičení a konzultují je s lektorem prostřednictvím emailu.

Termíny konání:

  • 30. října 2015 - 8:00-12:00
  • 27. listopadu 2015 - 8:00-12:00
  • 11. prosince 2015 - 8:00-12:00

Místo konání: Rektorát UTB, U13, místnost č. 162
Lektor: PhDr. Jiří Hřebíček
Kapacita kurzu: min. 5, max. 10 účastníků.

Program kurzu

Část 1.
Cíl: Ovládnout základy a principy komunikace. Dozvíte se, o co vlastně v komunikaci jde a co je podstatné. Naučíte se základní reakce v běžných situacích, do kterých se můžete v životě dostávat.
DOMÁCÍ TRÉNINK: Ověření principů komunikace, prověření neverbální komunikace.

Část 2.
Cíl: Naučit se modelově řešit situace v osobním životě a v práci. Naučíte se všechny důležité reakce v situacích v práci účastníka v modelové formě tak, abyste je zvládli.
DOMÁCÍ TRÉNINK: Ověření modelových situací v běžné praxi, prověření schopnosti asertivně komunikovat.

Část 3.
Cíl: Naučit se reálně zvládat většinu situací v osobním životě a v práci. Na konci absolvujete Zátěžový komunikační test.

Na Komunikační školu se můžete přihlásit přes náš rezervační systém zde.


Zásady a techniky používané při řešení problémů

Termín kurzu:
1. část - 26. říjen 2015, míst.č. 550/U13, 8:00 - 12:00 hod.
2. část - 2. listopadu 2015, míst.č. 550/U13, 8:00 - 12:00 hod.
Počet účastníků kurzu: 10 osob
Jméno školitelů: Ing. Jana Matošková, Ph.D.

Obsah kurzu:

Problémy jsou běžnou součástí našeho života. Cílem kurzu je seznámit účastníky se základními technikami používanými v jednotlivých fázích řešení problémů a ukázat možnosti jejich aplikace, ať již v pracovním či soukromém životě. Pozornost je věnována technikám používaným při definování a analyzování problémů, tvůrčím technikám řešení problémů a technikám používaným při rozhodování.

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém zde.


 

Modelové Assessment Centrum

Víte jak se připravit na „ASSESSMENT CENTRUM“?

Ve spolupráci s personální agenturou GRAFTON Recruitment s.r.o., která tyto výběrové techniky používá při své běžné praxi, Vám pomůžeme se připravit na skutečné výběrové řízení, tak že Vás teoreticky i prakticky provedeme ukázkovým - ASSESSMENT CENTREM.

Tato metoda se nejčastěji využívá pro hodnocení vhodných uchazečů o pracovní pozice na trhu práce, a to zejména pro výběrová řízení na absolventské pozice.

Assessment centrum je koncipováno pro 10 účastníků (studentů či absolventů UTB). 

Akce  proběhne 27. 11. 2015, od 10:00 hod. do 16:00 hod., v budově U13, míst.č. 548/U13.

 Minimální počet účastníků pro uskutečnění kurzu je 5 osob!

Vyhodnocení a zpětná vazba bude poskytnuta dle dohody buď přímo na místě nebo později formou emailu.

Přihlásit se můžete přes náš rezervační systém zde.

 


Zdokonalte se ANGLICKY s firmou Bosch!

Firma Robert Bosch České Budejovice Vám pomuže dosáhnout úrovně anglického jazyka, která je vyžadována v mezinárodní firmě!

Ve spolupráci s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně nabízíme kurzy AJ zamerené na gramatiku a obecný jazyk, které Vám pomohou zlepšit úroven anglického jazyka.

Kurzy jsou pro studenty UTB FT, FAI, FaME (st. oboru Průmyslové inženýrství a Řízení výroby a kvality) zdarma

Začátek kurzu v týdnu od: 21.9.2015

termíny konání:
úterý 16:00–18:00 (skupina 1),
ctvrtek 16:00–18:00 (skupina 2)

Studenti jsou do výukových skupin rozděleni na základě výsledků v rozřazovacím testu. Informaci o konání testu se zájemci dozví v dostatečném předstihu.

místo konání:
budova U13

místnost č. 162 (úterý),
č. 548 (čtvrtek)

V PŘÍPADE ZÁJMU KONTAKTUJTE:
Mgr. Marek Prokop
Tel.: 576 032 021
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

KURZ JE FINANCOVÁN FIRMOU BOSCH!

BOSCH AJ UTB PDF

 


 

Přípravný kurz Public Relations

Ústav marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně pořádá přípravné kurzy pro studenty, absolventy i širokou veřejnost.

PŘÍPRAVNÝ KURZ PUBLIC RELATIONS

Cílem kurzu je pochopení základních principů spolupráce s médii, psaní tiskových zpráv, vyhodnocování efektivity mediálních výstupů, využití krizové komunikace pro budování image značky, osvojení dovedností efektivní komunikace, vytváření "příběhů" pro prezentaci značek, sdělování negativních informací pozitivním způsobem.

Garant: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Termín: 17. 6. 2015
Cena pro účastníky kurzu: 2.300,- Kč včetně DPH 
Doba trvání: 9:00 – 16:00 hodin 
Kde: Ústav marketingových komunikací, Fakulta multimediálních komunikací, Štefánikova 2431, Zlín (budova U4/vedlejší trakt U44 - viz dislokační mapka níže). 
Termín podání přihlášky: do 12. 6. 2015, 8.00 hodin

V okamžiku naplnění kurzu budou uchazeči vyzváni na e-mail uvedený v přihlášce k zaplacení poplatku.

Přihlášky zasílejte na tuto kontaktní osobu:

Mgr. Kateřina Králíková
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
+420 606 777 290

Leták zde PR FMK

 


 

Koučovací zóny na UTB

Chcete poznat na vlastní kůži, jak probíhá „koučink“?

V rámci mezinárodního týdne koučování (http://icw.coachfederation.cz/) vznikne ve středu 20. května 2015 na UTB tzv. koučovací zóna, v rámci které Vám profesionální koučové poskytnou zdarma individuální koučink v délce cca 50 minut.

Na akci se mohou přihlásit všichni studenti či zaměstnanci UTB.

Místo konání: U13, knihovna UTB - individuální studovny ve 4. patře
Datum: 20. května 2015
časy:10:30 hod, 11:30 hod., 13:00 hod., 14:00 hod., 15:00 hod.

a můžete si vybrat z následujících koučů:

Blanka Hudecová

Miluše Těthalová

Ivona Štrbíková

Pozor, kapacita míst je omezena!

Přihlásit se můžet přes náš registrační portál - registrace.


Týmová práce

Termín kurzu: 27. března 2015, míst.č. 161/U13, 8:00 - 16:00 hod.
Počet účastníků kurzu: 15 osob
Jméno školitelů: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. a Ing. Janka Vydrová, Ph.D.

Obsah kurzu:

- tým a jeho formování

- týmové role

- požadavky na členy týmu, včetně nácviku týmové spolupráce

- zásady vedení týmu

- týmy ve virtuálním prostředí

Kurz je pro studenty UTB zdarma. V případě zájmu se registrujte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Efektivní komunikace

Termín kurzu: 3. dubna 2015, míst.č. 550/U13, 8:30 - 15:30 hod.
Počet účastníků kurzu: 12 osob
Jméno školitele: Mgr. Eva Kytková

Cíl kurzu:

Komunikace je klíč k úspěšným interakcím v pracovním i osobním životě. Často však neodhadneme druhou stranu, nejsme schopni použít správný klíč a dveře zůstávají zavřené. Naučte se využít znalost rozdílů v lidech, jejich vnímání informací ke zlepšení komunikace s nimi. Verbální, neverbální komunikace, styly komunikace jsou jedním z témat našeho praktického kurzu a nácviku komunikačních dovedností.

Účastník:

  • Uvědomí si rozdílnost lidského vnímání v komunikaci
  • respektuje své kolegy
  • přizpůsobuje svoji komunikaci partnerovi na základě rozpoznání verbální i neverbální komunikace

Kurz je pro studenty UTB zdarma. V případě zájmu se registrujte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Profil lektorky:

Mgr. Bc. Eva Kytková 
Lektorka, konzultantka a projektová manažerka. Absolvovala univerzitu J.A. Komenského v Praze, obor Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů a je absolventkou na Vysoké škole podnikání v Ostravě, obor Ekonomika a management . Specializuje se na řízení projektů v oblasti rozvoje a podpory zaměstnanosti, tvorbu projektových nabídek (ESF), rozvoj manažerských a klíčových kompetencí (např. komunikační dovednosti, spolupráce, řešení problémů, celoživotní učení, plánování a organizace, odolnost vůči stresu), nastavení a realizaci personálních procesů, analýzu a monitoring trhu práce, komunikaci se zaměstnavateli a vzdělavateli při realizaci projektů v oblasti rozvoje zaměstnanosti a rozvoje lidských zdrojů. Je držitelkou „Certifikátu trenéra“ vydaného Asociací trenérů a konzultantů managementu. V oblasti vzdělávání má 8 let trenérské a lektorské praxe.


 

Etiketa a stolničení pro budoucí manažery aneb Manažer v sandálech je ostuda

vila Tomáše Bati Zlín

Nadace Tomáše Bati připravila pro studenty Univerzity Tomáše Bati ojedinělý praktický kurz Etikety a stolování.

Termín zahájení kurzu: 17. března 2015, následují lekce 24. a 31. března 2015 (závěrečný raut)

Kurz je zaměřen na zásady společenského chování a stolování. Kurz je sestaven ze tří lekcí, v jejichž průběhu si mají studenti možnost prakticky vyzkoušet společenské činnosti: představování, oslovování, telefonování, oblékání, pohyb rukou, řeč apod.

V oblasti gastronomie projdou gastronomické pojmy, základy stolování (např. držení příborů, používání ubrousků, držení skleniček, rozdělení a degustace vín). Samostatnou kapitolou je příprava stolu pro různé příležitosti a principy pracovního oběda.

Vyvrcholením kurzu je účast na rautu, kde budou mít studenti možnost aplikovat nové poznatky z kurzu a dále je rozšířit o pravidla chování na rautu, recepci či banketu.

Maximální počet účastníků v kurzu je 20.

Lektoři:

Mgr. Jaroslav Divoký, odborník na hotelnictví a gastronomii

Ing. Pavel Velev. výkonný ředitel Nadace Tomáše Bati

Podrobnosti a přihlášku najdete na:

http://batova-vila.cz/nadace-poskytuje/vzdelavaci-aktivity/etiketa-a-stolovani-pro-budouci-manazery/