Základy moderní etikety a pozitivní první dojem

Register Back
Location:
Budova Rektorát U13, 5.patro, místnost 550 (13:00-17:00)
Date:
2019/11/27
Deregister before:
2019/11/20
Organizer:
Job Centrum UTB
Category:
Workshop
Registered:
14 / 20

Nemáš druhou šanci udělat dobrý první dojem…

Anotace:

To, co se nám mnohdy jeví jako klišé, je nástrojem pro budování dlouhodobého vztahu. Právě první dojem totiž rozhoduje, zda dojde vůbec k tomu, abychom mohli dokázat, že jsme tím správným obchodním partnerem v práci s klientem nebo budoucím přítelem mezi kolegy či v osobním životě.

Pokud však dnes na něčem stojí svět, tak to není jen pozitivní první dojem. Jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech.

Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v čase. Získají informace, jak se korektně chovat, jak se obléct, jaký typ jednání je vhodný a jaký nevhodný, osvojí si zdvořilostní návyky, na které lidé mnohdy zapomínají.
Výklad je doplněn desítkami ilustrací k příkladům, účastníci budou mít možnost při workshopu
vstupovat do dialogu, diskutovat s lektorem a vyzkoušet si různé situace.

Vtáhneme Vás do hry...

 Medailonek lektora: Daniel Šmíd

Mezi klienty Daniela Šmída patří významné společnosti CZECH TOP 100 (ŠKODA AUTO, ČEZ, České dráhy, Česká pošta, Vodafone, Pražská plynárenská a jiné) a také další obchodní, servisní a poradenské firmy, pojišťovny, banky, konzultační společnosti a výrobní firmy.

Podporuje ve firmách nastavení vhodného modelu jednání se zákazníky, klienty a také zdravou komunikaci uvnitř firmy. V rámci marketingu svých zákazníků navrhuje adekvátní dress code, oblékání na úrovni a tvorbu souladu osobního stylu s firemní kulturou. Pořádá semináře, workshopy a přednášky v Čechách, na Slovensku a v Rakousku a otevřené kurzy etikety u stolu. V rámci jeho projektu "Zdvořilost do škol" přednáší na pražských a brněnských univerzitách a středních i základních školách.